Gå til innhold

Samsung Galaxy S, verdt å kjøpe?

SM#

Anbefalte innlegg

Heisann!

Sitter på en sliten iPhone 3GS og vurderer sterkt å bytte. Har sett litt rundt og må desverre si at iPhone 4 ikke virker særlig aktuell. Litt lei hele iPhone skrytet, da jeg ikke synes det er så fortjent.

Så spørsmålet mitt er, jeg likte Samsungs Galaxy S (https://prisguiden.no/produkt/124614). Er denne fortsatt noe tess? Ser at den ikke er fult like dyre som HTC Desire HD og iPhone 4, men alikevel kom godt ut i tester.

Hva sier dere? Er det et must å spytte inn 600kr til for å få HTCen eller er Samsungen en sterk, men billigere konkurent?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung Galaxy S har en rekke fordeler over HTC Desire HD:

-bedre kvalitet på skjermen

-bedre batteritid

-mer lagringsplass

-bedre kamera

Desire HD har større skjerm (med lavere kvalitet), raskere hardware og bedre programvare (let's face it, htc sense er digg!) og bedre lydkvalitet.

Avhengig av hvilke faktorer som er viktigst for deg vil du finne en knall mobil blant disse. Personlig har jeg ikke prøvd Desire HD men jeg kan love deg at Samsung Galaxy S er en knalltelefon.

Lenke til kommentar

Etter at Galaxy byttet til 2.2 ble det vei i vellinga. Nå er Desire pensjonert. Men sense er konge, men samtidig kan man sette opp telefonen slik man vil siden man har et utall themes etc. på markedplace.

Skjermen er konge til film etc og batteriet er, som sagt, mye bedre enn på Desire (sikkert også HD)

Lenke til kommentar

Desire HD har større skjerm (med lavere kvalitet), raskere hardware og bedre programvare (let's face it, htc sense er digg!) og bedre lydkvalitet.

Litt usikker her. Ingen tester som viser at Desire HD har bedre hardware.

Prosessoren i DHD er raskere enn Desire, men at den er raskere enn Humminbird er jeg litt skeptisk til.

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp en nesten ny Galaxy S for kr 3000,-

Kjempefornøyd! Egentlig ventet jeg på Desire HD, men var å

så på en i en butikk her i nærheten, og synes den rett og slett er

for stor. Så kom jeg over en brukt Galaxy S og slo til på det.

Galaxy S er passe stor og har nydelig skjerm. Gå for den du!

Lenke til kommentar

Litt usikker her. Ingen tester som viser at Desire HD har bedre hardware.

Prosessoren i DHD er raskere enn Desire, men at den er raskere enn Humminbird er jeg litt skeptisk til.

Ok, jeg trodde jeg hadde lest benchmarksammenligninger men jeg har ingen linker i farten så ikke ta dette for god fisk :)

Det er i alle fall ingen tvil om at Samsung Galaxy S er en telefon med særdeles kraftig hardware :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...