1976kjell Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Hei Var litt fysisk hardhendt mot min HP compaq presario CQ62 bærbare PC med windows 7 i dag. Etter det ble det problemer med PC Det begynte med svarte skjerm men greide å komme meg videre Hvis jeg slår på pcn i vanlig modus låser alt seg etterhvert, og internett er ikke tilgjengelig. Slår jeg på pcn i sikker modus med internettilgang funker det som det skal Det er neppe noe program som forårsaker dette. Ville reinstallere window 7, men det er antakelivis ikke mulig i sikker modus Noen som har noe erfaringer med slike problemer og eventuelt har ei løsning på problemet? Endret 22. november 2010 av 1976kjell Lenke til kommentar
Thefainter Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvis du har win7-cden så burde det jo bare være å boote fra den og installere Windows. Lenke til kommentar
1976kjell Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Ringte elkjøp kundeservice og fikk hjelp Restarta PCn og trykte F11, da kunne man reinstallere til fabrikksinnstillinger. C-harddisken innholder windows 7 partisjon Nå funker PCn Endret 23. november 2010 av 1976kjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå