Schneiderlin Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Skal kjøpe min første bil og har sett litt på denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25025173 Er det dyrt med tanke på alder og hvor mye den er gått? Litt usikker på hvilke priser de vanligvis ligger på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Virker det for gått til å være sant, så er det ofte det og. Vil tro at bilen er USA import, og uten å vite noe mer, så pleier det og innebære enn del negative ting har jeg hørt, dette kan vel kanskje noen andre utdype litt mer? Først og fremst bør du vel sjekke om bilen i det hele tatt er til salgs. mtp at annonsen har gått ut. Endret 22. november 2010 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Ja har vært å sett på bilen og slikt, så den eksisterer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ok ! :-) Skal ikke late som jeg kan noe mer om disse bilene. Finner lite info på nettet(google og honestjohn), du kan eventuelt lese litt om Plymouth Laser og Eagle Talon, som vistnok skal være samme bilen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Andre som mener denne er grei som første bil? Fekk sitte på å sånn også, virket egentlig helt grei. Endret 22. november 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 er du entusiastisk, så kjøp bilen du vil ha se etter rust og elektriske feil. skal du hovedsaklig ha bil som transportmiddel, så ville jeg styrt unna. jeg brukte mye penger på ufornuftige biler jeg ville ha fra jeg var 18 til jeg ble 20, ganske bortkastet, men mye mer morro enn fornuftige biler Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Denne her hadde jo skikkelig anlegg og slikt også, det er jo viktig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Denne her hadde jo skikkelig anlegg og slikt også, det er jo viktig Skikkelig anlegg er jo ikke så kult vist du ikke får start på den Er du veldig usikker på bilen og den stand foreslår jeg at du krever en NAF-test, eventuelt får lånt den slik at du får testet den selv. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Får lappen på fredag så hadde vært greit og hatt bil til den tid. Er det fordi den er så billig du er usikker på bilens stand? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ser det står "Fritatt" i feltet for omreg. kosstnad. Det kan indikere at selger nettopp har kjøpt bilen selv (mindre enn 2 mnd siden) I såfall bør man spørre seg hvorfor han selger den videre allerede. Har han f.eks. oppdaget "noe skjult" han ikke likte? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Ser det står "Fritatt" i feltet for omreg. kosstnad. Det kan indikere at selger nettopp har kjøpt bilen selv (mindre enn 2 mnd siden) I såfall bør man spørre seg hvorfor han selger den videre allerede. Har han f.eks. oppdaget "noe skjult" han ikke likte? Nei tror nok bare han glemte å sette omreg pris der, ser det har kommet ny annonse nå hvor det står omregistrering. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25594308 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå