Gå til innhold

Black Ops DnB fragmovie

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei

Kritikk skal du få!

- Musikken er jo en smakssak, men du har musikk med litt fart i. Det er bra, og viktig. Men den siste sangen, vel, ikke min smak i det heletatt. Men dette er min mening.

- Editing var bra. Man får ikke en følelse av at du bruker samme effekten igjen og igjen. Så lenge man ikke overdriver eller gjentar seg selv er dette bra, og det syns jeg du klarte bra. Overganger var helt fine. Der du får Attack Dogs og de 10 sekundene etter er veldig bra. Gjør mer slikt! Introen var grei. Litt mørk kanskje. Ingen outro er minus.

- Du har sekvenser med flere kills på rad. Vi får se at du skaffer deg en Rolling Thunder og Attack Dogs bl.a. Det er bra. Viser at du er en spiller som er istand til å få mer enn et par kills.

- Du har dårlig variasjon av våpen, maps og killstreaks. Forandring fryder som de sier, og det gjør ting definitivt mer interessant å se på hvis man får servert den ene forskjellige killstreaken etter den andre, med forskjellige våpen - og på ulike maps. Personlig har jeg lite til overs for Nuketown. Et funmap ja, men et montagemap er det ikke for meg.

Desverre også trekk for å være fra Moelv ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...