Notelitten Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 ER GUD GOD? Ja, Gud er god. Å straffe meg, for noe andre har gjort - det er ikke godt, det er urettferdig og feigt. Det er da ingen straff vell? Er det faktum at du må jobbe for å tjene penger en straff? ER GUD GOD? Ja, Gud er god. Er du enig i fremstillingen min av historien? Hvis ikke, hva er feil? Uten tid til å sette meg inn i historien akkurat nå, må jeg bare komme med min konklusjon som er at du ser på noe vondt som ondt. Noe det nødvendigvis ikke er. Dersom du må jobbe, er det vell ikke en straff, men et nødvendig onde. Lenke til kommentar
Tobben70 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 ER GUD GOD? Ja, Gud er god. Er du enig i fremstillingen min av historien? Hvis ikke, hva er feil? Uten tid til å sette meg inn i historien akkurat nå, må jeg bare komme med min konklusjon som er at du ser på noe vondt som ondt. Noe det nødvendigvis ikke er. Dersom du må jobbe, er det vell ikke en straff, men et nødvendig onde. Historien er ikke så komplisert. Jeg har satt den opp med punkter, og du sier enig eller uenig: - Gud skaper engeler. - Noen engler blir lei av paradiset.(hvorfor?) - Gud støter de fra seg. - Gud skaper jorden og menneskene. - Gud setter et tre midt i edens hage for at vi skal ha fri vilje. - Menneskene får beskjed om å ikke spise av treet, men vet ikke at det er galt. - Engelen som ledet opprøret i paradis, kommer seg inn igjen i paradis og lokker menneskene. - Menneskene(som ikke vet forskjell på rett og galt) lar seg friste. - Gud blir fryktelig sint!(selv om han visste at dette ville skje, satte treet der, og tillot djevelen å friste menneskene, som ikke vet forskjell på rett og galt) -Han straffer menneskene. Ikke bare de som har gjort det, men alle menneskene i evig tid! - En rettferdig straff for å gjøre noe du ikke vet er galt! Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 ER GUD GOD? Ja, Gud er god. Er du enig i fremstillingen min av historien? Hvis ikke, hva er feil? Uten tid til å sette meg inn i historien akkurat nå, må jeg bare komme med min konklusjon som er at du ser på noe vondt som ondt. Noe det nødvendigvis ikke er. Dersom du må jobbe, er det vell ikke en straff, men et nødvendig onde. Historien er ikke så komplisert. Jeg har satt den opp med punkter, og du sier enig eller uenig: - Gud skaper engeler. - Noen engler blir lei av paradiset.(hvorfor?) - Gud støter de fra seg. - Gud skaper jorden og menneskene. - Gud setter et tre midt i edens hage for at vi skal ha fri vilje. - Menneskene får beskjed om å ikke spise av treet, men vet ikke at det er galt. - Engelen som ledet opprøret i paradis, kommer seg inn igjen i paradis og lokker menneskene. - Menneskene(som ikke vet forskjell på rett og galt) lar seg friste. - Gud blir fryktelig sint!(selv om han visste at dette ville skje, satte treet der, og tillot djevelen å friste menneskene, som ikke vet forskjell på rett og galt) -Han straffer menneskene. Ikke bare de som har gjort det, men alle menneskene i evig tid! - En rettferdig straff for å gjøre noe du ikke vet er galt! Den deilige kristne moralen... er ikke "gud" god? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Historien er ikke så komplisert. Jeg har satt den opp med punkter, og du sier enig eller uenig: - Gud skaper engeler. - Noen engler blir lei av paradiset.(hvorfor?) - Gud støter de fra seg. - Gud skaper jorden og menneskene. - Gud setter et tre midt i edens hage for at vi skal ha fri vilje. - Menneskene får beskjed om å ikke spise av treet, men vet ikke at det er galt. - Engelen som ledet opprøret i paradis, kommer seg inn igjen i paradis og lokker menneskene. - Menneskene(som ikke vet forskjell på rett og galt) lar seg friste. - Gud blir fryktelig sint!(selv om han visste at dette ville skje, satte treet der, og tillot djevelen å friste menneskene, som ikke vet forskjell på rett og galt) -Han straffer menneskene. Ikke bare de som har gjort det, men alle menneskene i evig tid! - En rettferdig straff for å gjøre noe du ikke vet er galt! Trur du har ei lita misoppfatning av kronologien her. Gud skaper englar, ja, men dette er ein integrert del av pkt 4 på lista di der. Lucifers opprør skjedde truleg ei god stund etter dette; seriøse forskarar har her estimert så lenge som 170 år mellom innsetjinga av treet og Adams fall. Somme hevdar Lucifer i denne tida hadde ei slags vaktarrolle for Adam og Eva, litt som ein "fadder". Vidare er demonane sitt opprør som før sagt eit resultat av deira frie vilje. Meir direkte blei dei dåra av lyst etter eiga vinning, og blei for grådige til å innsjå kva paradis som omgav dei. Fernando Torres er her eit banalt dagsaktuelt døme på at det også idag er lett å gå lei bak perleporten dersom ein set seg sjølv først. Determinisme-anklagen trur eg eg let vere å gå i djupna på, men som sagt er nøkkelen her at Gud lever i ei evig notid. Han står utanfor våre time limits på same måten som vi, når vi ser ein film, står utanfor filmens tid og rom. Derfor veit Gud at Adam har synda, derfor veit Gud at Adam syndar, derfor veit Gud at Adam kjem til å synde. Derfor er Gud den evige EG ER, som var, er og blir, ein sann gud frå æve til æve. Og så til ditt hovudankepunkt: "Adam og Eva visste ikkje skilnaden på rett og gale". Tenk deg at du skal hoppe fallskjerm og instruktøren har sagt eksakt kva tid du skal drage i snora. "tusen-og-en, tusen-og-to, tusen-og-tre.. hmm, er det no så farleg om eg ventar litt til? .. tusen-og-fire, tusen-og". Var feilen at du ikkje hadde nok kunnskap om aerodynamikk, Newtons lover og Galileis lov om fritt fall før du hoppa? Dersom instruktøren meinte at du kunne hatt nytte av å vite dette, kunne han sikkert gått gjennom det fysiske grunnlaget for hugseregelen, men kva er vitsen med å hoppe i fallskjerm dersom du ikkje kan stole på din eigen instruktør? Ein pasient røykjer og får lungekreft. Han kan ikkje i etterkant anklage lækjaren fordi han ikkje er så velbefart i pneumofysiologi. Om du ikkje stolar på lækjaren sin autoritet er du sjølv skuld for din eigen skade uavhengig av dine teoriar om helse og livsstil. Endret 1. februar 2011 av HEAL Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Trur du har ei lita misoppfatning av kronologien her. Gud skaper englar, ja, men dette er ein integrert del av pkt 4 på lista di der. Lucifers opprør skjedde truleg ei god stund etter dette; seriøse forskarar har her estimert så lenge som 170 år mellom innsetjinga av treet og Adams fall. Har du noen kilder å vise til her? Da tenker jeg spesielt på det som du betegner som seriøse forskere. Lenke til kommentar
Tobben70 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Trur du har ei lita misoppfatning av kronologien her. Gud skaper englar, ja, men dette er ein integrert del av pkt 4 på lista di der. Lucifers opprør skjedde truleg ei god stund etter dette; seriøse forskarar har her estimert så lenge som 170 år mellom innsetjinga av treet og Adams fall. Somme hevdar Lucifer i denne tida hadde ei slags vaktarrolle for Adam og Eva, litt som ein "fadder". Vidare er demonane sitt opprør som før sagt eit resultat av deira frie vilje. Meir direkte blei dei dåra av lyst etter eiga vinning, og blei for grådige til å innsjå kva paradis som omgav dei. Fernando Torres er her eit banalt dagsaktuelt døme på at det også idag er lett å gå lei bak perleporten dersom ein set seg sjølv først. Determinisme-anklagen trur eg eg let vere å gå i djupna på, men som sagt er nøkkelen her at Gud lever i ei evig notid. Han står utanfor våre time limits på same måten som vi, når vi ser ein film, står utanfor filmens tid og rom. Derfor veit Gud at Adam har synda, derfor veit Gud at Adam syndar, derfor veit Gud at Adam kjem til å synde. Derfor er Gud den evige EG ER, som var, er og blir, ein sann gud frå æve til æve. Og så til ditt hovudankepunkt: "Adam og Eva visste ikkje skilnaden på rett og gale". Tenk deg at du skal hoppe fallskjerm og instruktøren har sagt eksakt kva tid du skal drage i snora. "tusen-og-en, tusen-og-to, tusen-og-tre.. hmm, er det no så farleg om eg ventar litt til? .. tusen-og-fire, tusen-og". Var feilen at du ikkje hadde nok kunnskap om aerodynamikk, Newtons lover og Galileis lov om fritt fall før du hoppa? Dersom instruktøren meinte at du kunne hatt nytte av å vite dette, kunne han sikkert gått gjennom det fysiske grunnlaget for hugseregelen, men kva er vitsen med å hoppe i fallskjerm dersom du ikkje kan stole på din eigen instruktør? Ein pasient røykjer og får lungekreft. Han kan ikkje i etterkant anklage lækjaren fordi han ikkje er så velbefart i pneumofysiologi. Om du ikkje stolar på lækjaren sin autoritet er du sjølv skuld for din eigen skade uavhengig av dine teoriar om helse og livsstil. Hvordan vet du det med englene? Og hvorfor gjorde de opprør fra paradis? Hvis gud vet alt. Hvordan kan han da straffe adam, og alle etterkommere!!!!!!, i evig tid? Og hvorfor skal vi bry oss om noe her på jorden, alt er jo bestemt på forhånd. Hvorfor plasserte han treet i hagen. Han visste hva som ville skje. Ingenting av dette gir mening Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Trur du har ei lita misoppfatning av kronologien her. Gud skaper englar, ja, men dette er ein integrert del av pkt 4 på lista di der. Lucifers opprør skjedde truleg ei god stund etter dette; seriøse forskarar har her estimert så lenge som 170 år mellom innsetjinga av treet og Adams fall. Har du noen kilder å vise til her? Da tenker jeg spesielt på det som du betegner som seriøse forskere. Her Var visst 105år, ikkje 170. Blingsa litt der.. Hvordan vet du det med englene? Og hvorfor gjorde de opprør fra paradis? Hvis gud vet alt. Hvordan kan han da straffe adam, og alle etterkommere!!!!!!, i evig tid? Og hvorfor skal vi bry oss om noe her på jorden, alt er jo bestemt på forhånd. Hvorfor plasserte han treet i hagen. Han visste hva som ville skje. Ingenting av dette gir mening Dei to første spørsmåla står greit og utførleg forklart i artikkelen. Gud måtte straffe Adam, ganske enkelt fordi Gud ikkje toler synd. Sagt veldig barnsleg er Gud det vi kan kalle "allergisk" mot synd, noko som impliserer at vi ikkje kan kome nær Gud som syndarar utan å døy. Denne "sjukdomen" sprer seg til alle som kjem i kontakten med den, og noko anna er umogleg for eit vanleg menneske av kjøt og blod. Derfor måtte Gud, som Will Smith i "I am Legend", finne den ultimate vaksine og gi sitt liv for at andre skulle få leve. Kvifor snakkar du så mykje om straff? Gud ønskjer ikkje å straffe eller døme nokon, men seier derimot "Kom, for alt er ferdig". Så til spørsmålet om å bry seg. Kvar i mitt svar har eg skrive at verda er deterministisk? Det at vi har ein fri vilje viser jo nettopp det faktum at så ikkje er tilfelle. Når livet er slutt går også vi utanfor menneskeleg tid, vi blir vurdert etter våre gjerningar som ein skodespelar får Oscar for ein bra film. I skodespelet har imidlertid Hamlet framleis sitt frie val mellom "å vere eller å ikkje vere". Kvifor plasserte Gud treet i hagen? Slik eg ser det kan eg tenkje meg det var eit paktsteikn mellom Gud og menneska. Så lenge treet stod uberørt var det eit levande prov på det gjensidig gode tillitsforholdet som var gjeldande i Edens hage. Elles hadde det nok sikkert ein praktisk funksjon også, men det vert naturlegvis berre spekulering ettersom vi ikkje har sikre kjelder å støtte oss på her. Endret 1. februar 2011 av HEAL Lenke til kommentar
Tobben70 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvordan vet du det med englene? Og hvorfor gjorde de opprør fra paradis? Hvis gud vet alt. Hvordan kan han da straffe adam, og alle etterkommere!!!!!!, i evig tid? Og hvorfor skal vi bry oss om noe her på jorden, alt er jo bestemt på forhånd. Hvorfor plasserte han treet i hagen. Han visste hva som ville skje. Ingenting av dette gir mening Dei to første spørsmåla står greit og utførleg forklart i artikkelen. Gud måtte straffe Adam, ganske enkelt fordi Gud ikkje toler synd. Sagt veldig barnsleg er Gud det vi kan kalle "allergisk" mot synd, noko som impliserer at vi ikkje kan kome nær Gud som syndarar utan å døy. Denne "sjukdomen" sprer seg til alle som kjem i kontakten med den, og noko anna er umogleg for eit vanleg menneske av kjøt og blod. Derfor måtte Gud, som Will Smith i "I am Legend", finne den ultimate vaksine og gi sitt liv for at andre skulle få leve. Kvifor snakkar du så mykje om straff? Gud ønskjer ikkje å straffe eller døme nokon, men seier derimot "Kom, for alt er ferdig". Så til spørsmålet om å bry seg. Kvar i mitt svar har eg skrive at verda er deterministisk? Det at vi har ein fri vilje viser jo nettopp det faktum at så ikkje er tilfelle. Når livet er slutt går også vi utanfor menneskeleg tid, vi blir vurdert etter våre gjerningar som ein skodespelar får Oscar for ein bra film. I skodespelet har imidlertid Hamlet framleis sitt frie val mellom "å vere eller å ikkje vere". Kvifor plasserte Gud treet i hagen? Slik eg ser det kan eg tenkje meg det var eit paktsteikn mellom Gud og menneska. Så lenge treet stod uberørt var det eit levande prov på det gjensidig gode tillitsforholdet som var gjeldande i Edens hage. Elles hadde det nok sikkert ein praktisk funksjon også, men det vert naturlegvis berre spekulering ettersom vi ikkje har sikre kjelder å støtte oss på her. At adam og eva fikk en liten straff, hadde jeg ikke sagt noe på. Men at alle mennesker skal straffes pga deres svakhet er jo helt horribelt. Hvis du leser i bibelen ser du at i omtrent alle sammenhenger gud nevnes kommer ordene straff og harme i samme sleng! Du sier at gud vet alt som har skjedd, skjer og kommer til å skje -> Determenisme. Du kan så si at vi har fritt valg, men det blir motsigelser. Når det gjelder treet er det bare en bagatell i den store sammenheng. Spørsmålet er hvorfor gud skapte oss på jorden, når han visste hva som ville skje. Han kunne skapt oss inn i himmelen. Hvorfor skapte han djevelen, og tillot at han lokket menneskene? Han kunne nektet ham adgang til edens hage, og menneskene kunne likevel hatt fri vilje. Hvorfor kunne han ikke bare straffet adam og eva? Hva er i det hele tatt vitsen med mennesker? . . Det er så mange spørsmål at jeg bare kunne fortsatt og fortsatt... Lenke til kommentar
MrBadger Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg er av den oppfatning av at dersom Gud finnes, er han uanset ikke en god Gud. Dersom Gud finnes og alt i Bibelen er sant, er det nok beviser på en hevngjerrig, spesiesistisk (tanken om at en art er mer verdt enn andre), voldelig Gud. Jeg mener dog ikke at han ikke har gjort noe godt! Men konklusjonen av dette vil være at han har menneskelige verdier, og bør uansett ikke, om han eksisterer eller ei, tilbes. 2 Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Et av de beste spørsmål en ateist kan spørre en kristen: Hvor kommer bibel-historiene fra? Hva er opprinnelsen til hver av historiene? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) At adam og eva fikk en liten straff, hadde jeg ikke sagt noe på. Men at alle mennesker skal straffes pga deres svakhet er jo helt horribelt. Hvis du leser i bibelen ser du at i omtrent alle sammenhenger gud nevnes kommer ordene straff og harme i samme sleng! Kvar har du det i frå at alle menneske skal straffast på grunn av eigen veikskap? Sjå Mark 3,28-29: "Sanneleg, eg seier dykk: Alt skal menneska få tilgjeving for, både synder og spott, kor mykje dei enn spottar. Men den som spottar Den heilage ande, får i all æve ikkje tilgjeving, men er skuldig i evig synd.»" Det er i praksis ikkje vår veikskap som syndarar som fører til straff, men heller det at vi bevisst unnlet å ta imot den frelsa Jesus kan gi. Dersom du er ein skipbroten i kaldt vatn og får ei livbøye slengt i nevane, døyr du då pga det kalde vatnet eller fordi du ikkje tok imot bøya? Du sier at gud vet alt som har skjedd, skjer og kommer til å skje -> Determenisme. Du kan så si at vi har fritt valg, men det blir motsigelser. At Gud er omniscient betyr ikkje at verda er deterministisk. Determinismen går jo ut på at alt er forutbestemt, og i omgrepet "forutbestemt" ligg det allereie ein tidslimit - den som bestemmer gjer dette i eit tidrom FØR sjølve handlinga skjer. Som eg allereie har forklart er ikkje Gud bunden av dei same hindera som oss menneske. Gud har skapt tida, han opprettheld tida, men han lever ikkje i tida. Med ein gong du snakkar om Guds handlingar i preteritum, viser du til vårt referansesystem, men det er ikkje frå Guds ståstad slik at han gjorde noko i vår tyding av ordet - for Gud er dagen for syndefallet like mykje notid som dagen idag er notid. Å snakke om determinisme i Guds tilfelle vert difor absurd. Når det gjelder treet er det bare en bagatell i den store sammenheng. Spørsmålet er hvorfor gud skapte oss på jorden, når han visste hva som ville skje. Han kunne skapt oss inn i himmelen. Hvorfor skapte han djevelen, og tillot at han lokket menneskene? Han kunne nektet ham adgang til edens hage, og menneskene kunne likevel hatt fri vilje. Hvorfor kunne han ikke bare straffet adam og eva? Hva er i det hele tatt vitsen med mennesker? . . Det er så mange spørsmål at jeg bare kunne fortsatt og fortsatt... Ja, ein dåre kan spør meir enn ti vise kan svare. I så tilfelle er vi nok alle ganske dåraktige, for du er på ingen måte den første som har stilt desse spørsmåla. Men lat meg stille eit spørsmål tilbake: Er det at vi ikkje veit ekvivalent med at noko ikkje kan vere? Ein dag skal vi alle stå for Guds domstol, og på den dag har vi god anledning til å spør han kvifor han skapte oss in the first place. Inntil då får vi trøyste oss med 2. kor 13,12: "No ser vi i ein spegel, i ei gåte, men då skal vi sjå andlet til andlet. No skjønar eg stykkevis, men då skal eg kjenna alt fullt ut, liksom eg fullt ut er kjend av Gud." Men eit siste spørsmål; Dersom du var ein tre-åring, ville du undra deg over kvifor "dei store, rare folka" var glad i deg? Eller ville du ganske enkelt slått fast at slik er det utifrå empiri? Dersom "dei store, rare folka" så forklarte deg korleis det heile eigentleg hang saman, trur du at du hadde forstått meir eller mindre enn om dei ikkje hadde gjort det? Endret 1. februar 2011 av HEAL Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Et av de beste spørsmål en ateist kan spørre en kristen: Hvor kommer bibel-historiene fra? Hva er opprinnelsen til hver av historiene? 1500 years - 66 books - 1 source of inspiration - 1 plan of salvation http://www.eyewitness.no/tro_p%C3%A5_bibelen.htm 1 Lenke til kommentar
Tobben70 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 At adam og eva fikk en liten straff, hadde jeg ikke sagt noe på. Men at alle mennesker skal straffes pga deres svakhet er jo helt horribelt. Hvis du leser i bibelen ser du at i omtrent alle sammenhenger gud nevnes kommer ordene straff og harme i samme sleng! Kvar har du det i frå at alle menneske skal straffast på grunn av eigen veikskap? Sjå Mark 3,28-29: "Sanneleg, eg seier dykk: Alt skal menneska få tilgjeving for, både synder og spott, kor mykje dei enn spottar. Men den som spottar Den heilage ande, får i all æve ikkje tilgjeving, men er skuldig i evig synd.»" Det er i praksis ikkje vår veikskap som syndarar som fører til straff, men heller det at vi bevisst unnlet å ta imot den frelsa Jesus kan gi. Dersom du er ein skipbroten i kaldt vatn og får ei livbøye slengt i nevane, døyr du då pga det kalde vatnet eller fordi du ikkje tok imot bøya? Hvis jeg fikk slengt uti en livbøye jeg ikke kunne se. Hvem sin skyld var det da at jeg døde? Når det gjelder treet er det bare en bagatell i den store sammenheng. Spørsmålet er hvorfor gud skapte oss på jorden, når han visste hva som ville skje. Han kunne skapt oss inn i himmelen. Hvorfor skapte han djevelen, og tillot at han lokket menneskene? Han kunne nektet ham adgang til edens hage, og menneskene kunne likevel hatt fri vilje. Hvorfor kunne han ikke bare straffet adam og eva? Hva er i det hele tatt vitsen med mennesker? . . Det er så mange spørsmål at jeg bare kunne fortsatt og fortsatt... Ja, ein dåre kan spør meir enn ti vise kan svare. I så tilfelle er vi nok alle ganske dåraktige, for du er på ingen måte den første som har stilt desse spørsmåla. Men lat meg stille eit spørsmål tilbake: Er det at vi ikkje veit ekvivalent med at noko ikkje kan vere? Ein dag skal vi alle stå for Guds domstol, og på den dag har vi god anledning til å spør han kvifor han skapte oss in the first place. Inntil då får vi trøyste oss med 2. kor 13,12: "No ser vi i ein spegel, i ei gåte, men då skal vi sjå andlet til andlet. No skjønar eg stykkevis, men då skal eg kjenna alt fullt ut, liksom eg fullt ut er kjend av Gud." Men eit siste spørsmål; Dersom du var ein tre-åring, ville du undra deg over kvifor "dei store, rare folka" var glad i deg? Eller ville du ganske enkelt slått fast at slik er det utifrå empiri? Dersom "dei store, rare folka" så forklarte deg korleis det heile eigentleg hang saman, trur du at du hadde forstått meir eller mindre enn om dei ikkje hadde gjort det? Men " de store, rare folkene" er jo bare oppspinn! Kan de ikke komme og forklare det for meg? Hvorfor er det så hemmelig? Hvorfor sendes ikke jesus på nytt? Det ville frelst milliarder!! Hvorfor kom ikke jesus før han kom? Hvorfor kom han akkurat der han kom? Hvorfor kom han ikke for 50 år siden? Hva skjer med folk som vokser opp med andre religioner? Er de fortapt? Har de samme muligheter for frelse som oss? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Men " de store, rare folkene" er jo bare oppspinn! Kan de ikke komme og forklare det for meg? Hvorfor er det så hemmelig? Hvorfor sendes ikke jesus på nytt? Det ville frelst milliarder!! Hvorfor kom ikke jesus før han kom? Hvorfor kom han akkurat der han kom? Hvorfor kom han ikke for 50 år siden? Hva skjer med folk som vokser opp med andre religioner? Er de fortapt? Har de samme muligheter for frelse som oss? Etter så lang tid med relgionsdiskusjon, hadde jeg håpet at du skulle forstått dette. I følge det jeg (og sikkert mange andre) tror, er det ganske alvorlig å dele feilinformasjon. Du stiller her spørsmål som ikke beskrevet i bibelen, som krever at troende LAGER sine EGNE svar. Svarene du vil få på dine spørsmål vil være intet annet enn blasfemi og feilinformasjon. Lenke til kommentar
Tobben70 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Men " de store, rare folkene" er jo bare oppspinn! Kan de ikke komme og forklare det for meg? Hvorfor er det så hemmelig? Hvorfor sendes ikke jesus på nytt? Det ville frelst milliarder!! Hvorfor kom ikke jesus før han kom? Hvorfor kom han akkurat der han kom? Hvorfor kom han ikke for 50 år siden? Hva skjer med folk som vokser opp med andre religioner? Er de fortapt? Har de samme muligheter for frelse som oss? Etter så lang tid med relgionsdiskusjon, hadde jeg håpet at du skulle forstått dette. I følge det jeg (og sikkert mange andre) tror, er det ganske alvorlig å dele feilinformasjon. Du stiller her spørsmål som ikke beskrevet i bibelen, som krever at troende LAGER sine EGNE svar. Svarene du vil få på dine spørsmål vil være intet annet enn blasfemi og feilinformasjon. Men dere kan vel si hva dere tror om dette? Det kan ikke være blasfemi? Ville vært veldig interessant å vite. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvorfor sendes ikke jesus på nytt? Det ville frelst milliarder!! Hvorfor kom ikke jesus før han kom? Hvorfor kom han akkurat der han kom? Hvorfor kom han ikke for 50 år siden? Berre sånn det er sagt, så er det ikkje slik at menneske før Jesus går automatisk fortapt. Dersom dei overholdt den gamle pakt, vil Jesu død også gjelde for dei. Jesus treng ikkje om å sendast på nytt fordi hans verk er godt nok for alle menneske til alle tider. Hva skjer med folk som vokser opp med andre religioner? Er de fortapt? Har de samme muligheter for frelse som oss? Å ta imot Jesus er ei forutsetning for frelse. På same måte som dødsengelen slo ihjel alle fyrstefødde i Egypt, vil alle som ikkje har lammets blodstryk på dørkarmen også idag gå fortapt. Folk som veks opp med andre religionar har eit vanskelegare utgangspunkt, men Gud elskar desse like mykje som kristne, og han ønskjer å ha samfunn med dei. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Folk som veks opp med andre religionar har eit vanskelegare utgangspunkt, men Gud elskar desse like mykje som kristne, og han ønskjer å ha samfunn med dei. Det er ikke blitt registrert noen forsøk fra guden din til å ta kontakt med samfunn der kristne ennå ikke har kommet til. Lenke til kommentar
Tobben70 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Å ta imot Jesus er ei forutsetning for frelse. På same måte som dødsengelen slo ihjel alle fyrstefødde i Egypt, vil alle som ikkje har lammets blodstryk på dørkarmen også idag gå fortapt. Folk som veks opp med andre religionar har eit vanskelegare utgangspunkt, men Gud elskar desse like mykje som kristne, og han ønskjer å ha samfunn med dei. Vanskeligere utgangspunkt?? Jeg vil si at en som vokser opp i en strengt muslimsk familie i Afganistan ikke har et reelt valg. Ikke særlig rettferdig Og hva med oss som ikke klarer å tro på noe som er helt usannsynlig? Ikke min feil at jeg er rasjonell og kritisk tenkende. Jeg er født sånn! Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det er i praksis ikkje vår veikskap som syndarar som fører til straff, men heller det at vi bevisst unnlet å ta imot den frelsa Jesus kan gi. Error: Dette gir ikke mening. Ingen gjør et bevisst valg i å ikke ta imot den frelsen Jesus Kristus kan gi. Jesus Kristus, slik beskrevet i bibelen og av kristne generelt er en fiksjonell karakter, og det er alt for mye forlangt at vi skal stole blindt på dette makkverket uten noen beviser. Det er inget "bevisst valg" om tro. Lenke til kommentar
MrBadger Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Altså det hjelper ikke å sitte i et eller annent gudommelig plan å elske alle og enhver hemningsløst uten å bevise det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå