The Doctor Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Satt og spilte gitar og sang mens jeg hadde ei venninne på besøk, deretter hoppa ho på meg. Myth busted, enkelte jenter elsker gitar og syngende gutter/menn. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Døh... Gitar er juks da! Alle klarer jo å dra bithces med gitar 4 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Meg: "skal vi pule?" Hun: "ok". Noen kjappere? Tiden fra mitt "sjekketriks" til action var noen få minutter Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Døh... Gitar er juks da! Alle klarer jo å dra bithces med gitar Må først mestre gitarspilling, så lære deg å synge. Men har hatt lignende situasjon som "pule?" der jenta svarte "ok". Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 - La oss spille "L4D" - Okei Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Husker ikke helt hvordan vi kom inn på temaet men hun beskyldte meg for å være homo. - Skal jeg bevise det? - ja *kyss* - Skal vi knulle? - okei Også rett ned i et soverom i kjellern. Aldri møtt eller snakket med jenta tidligere.. Er vel bare ons som teller vel? Blir jo juks om det er med kjærsten, ff osv.. Endret 1. februar 2011 av Tmz 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 ja kjærste bli jo juks Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Fin oppskrift her 1. Dra på Julebord klokken 20:00 2. Få tilbake hukomelsen klokken 02:00 på en helt anen plass enn julebordet mens du sitter å kliner med ett kvinfolk uten å vite hvordan det skjedde 3. Endret 3. februar 2011 av MongoMan 4 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 "Være med å ta en kopp kaffe etter jobb? Du betaler!" Hun skylder meg fremdeles den koppen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 haha! Ja men da kan du jo si det da, så blir det kanskje runde 2 1 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jeg kom hjem sent en kveld pga overtid på jobben. Jeg la meg i sengen ved siden av min kjære. Av en eller annen grunn var jeg kåt samtidig som jeg var DØDSTRØTT så jeg bare sa "Du får kjøre i kveld". Det jeg egentlig mente var at hun skulle kjøre til ferieplassen vår. EDIT: Endret litt på setningen. EDIT 2: En setning ble borte Endret 9. februar 2011 av GZIP 5 Lenke til kommentar
Vmed Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Han gjorde meg kåt, Jeg ville ha han Han ville ha meg Men - jeg takket nei pga jeg hadde kjæreste Kjæresten min slo opp med meg et par dager etterpå jeg hadde kjærlighetssorg Han som gjorde meg kåt inviterte meg over Kompisen hadde dødd. vi røykte ulovelige stoffer, så pulte vi. Det var en toveis win-win Fordi han fikk litt trøst, og jeg kom over exen etter 6 jævla månder! Ohyeah! Endret 21. april 2011 av Vmed Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 "Første dør til venstre er toalettet, neste er badet, det der er broderen sitt rom, og... dette er mitt." Bam. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Pen dame: "Kan du lære meg å shotte?" Det er mulig det var hun som fikk meg lett til sengs, men å bli brukt på den måten gjør meg ingenting. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg fluff Skrevet 24. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Haha, skjedde nettopp noe ganske morsomt. Har møtt en jente en gang på byen, og hatt hun på skype siden forrige lørdag. Hun bor en time unna meg, med tog. Er jævlig knekt etter fylla igår. Her er samtalen. meg: kanke du komme bort så jeg kan legge hodet på fanget ditt og du kan dulle med håret mitt? hun: jo, så absolutt meg: yeeeeah. det var egentlig en kødd men nå er jeg ikke helt imot tanken. hun: to sek da, så skal jeg høre om det er noen som kan kjøre til togstasjon meg: aight hun: greit ringer deg på toget haha herregud meg: så spontan du er. digger det snakkes I'm OK with this. Endret 24. april 2011 av fluff 14 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) 1. Jeg til dama til en kompis (han var en skikkelig kødd mot henne og jeg var skikkelig lei fyren): "Du vet at vi kommer til å ha sex med hverandre før eller siden så vi kan like gjerne dra hjem til meg nå og få det overstått." Det hører med til historien at fattern kom hjem det sekundet hun skulle tre seg nedpå meg og jeg presterte å skrike ut til han "Ikke kom inn på rommet mitt! Jeg driver med noe!" Deiligste sexen ever, faen som jeg savner henne... 2. Møtte en latexkledd sykesøster på dansk fastelavensfest. I Danmark kler man seg ut i forbindelse med fastelaven. Jeg sa hei til henne, hun sa hei til meg. Et par øl og noen danser senere måtte jeg dra hjem til kompisen min å legge meg. Det viste seg at hu dama bodde ved siden av ham og trodde at jeg stalka henne. Av en eller annen grunn ble hun tent av sånt. Hun hadde heller ikke kledd seg ut, men pleide å pynte seg i lakk og lær når hun skulle på byen. Det resulterte i at vi gjorde en del ting sammen som jeg den dag i dag ikke har gjentatt fordi det er for sykt for pripne norske jenter og fordi dama var skikkelig pervo... Dagen etter stussa jeg over at vi ikke hadde sagt annet til hverandre enn "hei"... 3. Til en venninne på karaokebar: "Kjedelig her. Dra hjem og pule og komme tilbake igjen etterpå?" Hun: "Ok" Endret 25. april 2011 av Mister Gnu 3 Lenke til kommentar
stunn Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Har ikke hatt sex men det ble litt fingring. Vel først var det å leke med henne at det noen andre hadde sex. Like etterpå havnet vi i ett annet hus hos noen andre, de lekte hjemsel. Da vi skulle telle var lyset av og der satt vi. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Har ikke hatt sex men det ble litt fingring. Vel først var det å leke med henne at det noen andre hadde sex. Like etterpå havnet vi i ett annet hus hos noen andre, de lekte hjemsel. Da vi skulle telle var lyset av og der satt vi. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg