Populært innlegg insolvent Skrevet 23. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 23. november 2010 Meg: I kveld skal vi ha sex. Hun: Og hva får deg til å tro det?? Meg: Jeg er sterkere enn deg. 42 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 "Jeg er kåt -.- " "Kjører fra meg om 2 min" 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg SKAÐI Skrevet 2. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 2. desember 2010 Lukter denne kluten kloroform ? 26 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 I forrige veke bar eg fetteren min på 6 mnd til senga. Vil seie det gjekk ganske smertefritt. Årets post? What? Den skjønte jeg ikke.. Oversett? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Oversatt til bokmål: I forrige uke bar jeg fetteren min på 6 mnd til senga. Vil si det gikk ganske smertefritt. There you go. Endret 2. desember 2010 av Ajaco 9 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Oversatt til bokmål: I forrige uke bar jeg fetteren min på 6 mnd til senga. Vil si det gikk ganske smertefritt. There you go. oh lord, hvordan går det ann Creepy post btw.. haha @ Tine reklame! "Åhjah! Du kan få melka mih." Den ska prøvest Endret 2. desember 2010 av MrLuni Lenke til kommentar
DMN Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vet ikke om du mener one night stand eller med ekser. Hadde en litt morsom en med eksen for et år sida. Vi lagde pizza midt på natta og det var en big one så det tok litt tid; Meg; "Det her tar jo opp mot 20 min før den blir ferdig..." Hun; "Åh, hva skal vi gjøre nå?" Løfta hun så opp på spisebordet i foreldrene mine sitt hus (mens de sov) og satte i gang, var en morsom kveld. På byen/ons var det enkleste; Meg; "Hei, er du singel?" Hun; "Ja.. er du?" Gikk inn for kysset og score. Good times Lenke til kommentar
mei-ling Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 "Når kommer du å leverer den siste julegaven?" Så gikk det en halvtime og der var han på døra. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Til venninna til lillesøster som overnatta "Kom opp a" jej Ikke mitt stolteste øyeblikk, bør legge til at jeg var både fjern og drita i gjerningsøyeblikket 1 Lenke til kommentar
mei-ling Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Til venninna til lillesøster som overnatta "Kom opp a" jej Ikke mitt stolteste øyeblikk, bør legge til at jeg var både fjern og drita i gjerningsøyeblikket Det må ha vært innmari bra sex ! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Til venninna til lillesøster som overnatta "Kom opp a" jej Ikke mitt stolteste øyeblikk, bør legge til at jeg var både fjern og drita i gjerningsøyeblikket Det må ha vært innmari bra sex ! Sex i marihuanarus er noe av det bedre du kan bedrive Men var ikke så fett neste morgen nei. Lenke til kommentar
mei-ling Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Til venninna til lillesøster som overnatta "Kom opp a" jej Ikke mitt stolteste øyeblikk, bør legge til at jeg var både fjern og drita i gjerningsøyeblikket Det må ha vært innmari bra sex ! Sex i marihuanarus er noe av det bedre du kan bedrive Men var ikke så fett neste morgen nei. DET vet jeg, men når man er drita samtidig så blir det somregel ikke så altfor vellykket. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 "Jeg er kåt" "Me2 - slenger meg i en taxi nå" Hvorfor gjøre det komplisert? I tidsaspekt har jeg vel et par som er kjappere, men de egner seg ikke her. I alle fall ikke postet under mitt eget nick haha Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 hva jeg faktiskt gjorde er jeg ikke sikker på men med tanke på tilstanden jeg var i så kan det ikke ha vært noe imponerende. hva som skjedde når jeg kom hjem er også vagt men våkna opp til reprise og det var så bra det kan være med tidenes hangover og hun så ikke ille ut heller. Lenke til kommentar
Populært innlegg Scampi Skrevet 3. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) 50,- og en rusletur på Karl Johan. Neida...bare flipper. Det kostet 100,-. Endret 3. januar 2011 av Scampi 39 Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 " Æ har brennvin og soveposa i lavvoen der " BANG, så ble det liv. håper feltseng teller 3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Meg: "Der gikk den siste bussen min hjem, det vil si at jeg MÅ sove over hos deg" Hun: "OK, skal gå fint" Rest is history 2 Lenke til kommentar
Kreative87 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Husker jeg på ettermiddagen sa "ikveld skal jeg drikke meg dritings og finne en eller annen random fyr". Ikke helt sikker på hvordan det gikk til siden jeg ble dritings før jeg fikk meg noe, men tror ikke det var spesielt vanskelig Nå er det forøvrig bare å si "jeg er kåt" og plutselig er typen naken Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 9. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. januar 2011 Hadde overnattet hos en kamerat, han stod opp tidlig neste morgen fordi han skulle på jobb. Våkna av at mora hans kom inn på rommet. win. 30 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Humms... Gikk først forbi hverandre på et utested (rocka sted), fikk øyekontakt underveis.. Så gikk vi forbi hverandre en gang til, begynte å kline og før vi visste ordet av det var vi på vei vekk (toppen 5min).. Ja, det var dritbra Nei, jeg fikk ikke klamydia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg