Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

MoroTema: hva er den letteste måten du har fått noen til sengs på?:P


largem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oversatt til bokmål:

I forrige uke bar jeg fetteren min på 6 mnd til senga. Vil si det gikk ganske smertefritt.

 

There you go.

 

oh lord, hvordan går det ann :p

Creepy post btw..

 

haha @ Tine reklame! "Åhjah! Du kan få melka mih." Den ska prøvest :D

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Vet ikke om du mener one night stand eller med ekser.

 

Hadde en litt morsom en med eksen for et år sida. Vi lagde pizza midt på natta og det var en big one så det tok litt tid;

 

Meg; "Det her tar jo opp mot 20 min før den blir ferdig..."

Hun; "Åh, hva skal vi gjøre nå?"

Løfta hun så opp på spisebordet i foreldrene mine sitt hus (mens de sov) og satte i gang, var en morsom kveld.

 

På byen/ons var det enkleste;

Meg; "Hei, er du singel?"

Hun; "Ja.. er du?"

Gikk inn for kysset og score.

 

Good times :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Til venninna til lillesøster som overnatta

"Kom opp a"

 

jej

 

Ikke mitt stolteste øyeblikk, bør legge til at jeg var både fjern og drita i gjerningsøyeblikket

 

 

Det må ha vært innmari bra sex !

 

Sex i marihuanarus er noe av det bedre du kan bedrive :) Men var ikke så fett neste morgen nei.

 

DET vet jeg, men når man er drita samtidig så blir det somregel ikke så altfor vellykket.

Lenke til kommentar

hva jeg faktiskt gjorde er jeg ikke sikker på men med tanke på tilstanden jeg var i så kan det ikke ha vært noe imponerende. hva som skjedde når jeg kom hjem er også vagt men våkna opp til reprise og det var så bra det kan være med tidenes hangover og hun så ikke ille ut heller.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Husker jeg på ettermiddagen sa "ikveld skal jeg drikke meg dritings og finne en eller annen random fyr".

 

Ikke helt sikker på hvordan det gikk til siden jeg ble dritings før jeg fikk meg noe, men tror ikke det var spesielt vanskelig :p

 

Nå er det forøvrig bare å si "jeg er kåt" og plutselig er typen naken :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...