Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

MoroTema: hva er den letteste måten du har fått noen til sengs på?:P


largem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Husker ikke helt hvordan vi kom inn på temaet men hun beskyldte meg for å være homo.

 

 

- Skal jeg bevise det?

- ja

*kyss*

- Skal vi knulle?

- okei

 

Også rett ned i et soverom i kjellern. Aldri møtt eller snakket med jenta tidligere..

 

Er vel bare ons som teller vel? Blir jo juks om det er med kjærsten, ff osv..

Endret av Tmz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kom hjem sent en kveld pga overtid på jobben. Jeg la meg i sengen ved siden av min kjære. Av en eller annen grunn var jeg kåt samtidig som jeg var DØDSTRØTT så jeg bare sa "Du får kjøre i kveld". Det jeg egentlig mente var at hun skulle kjøre til ferieplassen vår.

 

EDIT: Endret litt på setningen.

EDIT 2: En setning ble borte

Endret av GZIP
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Han gjorde meg kåt,

Jeg ville ha han

Han ville ha meg

Men - jeg takket nei

pga jeg hadde kjæreste

 

Kjæresten min slo opp med meg et par dager etterpå

jeg hadde kjærlighetssorg

 

Han som gjorde meg kåt inviterte meg over

Kompisen hadde dødd.

 

vi røykte ulovelige stoffer,

så pulte vi.

 

Det var en toveis win-win

Fordi han fikk litt trøst,

og jeg kom over exen etter 6 jævla månder!

 

 

Ohyeah!

Endret av Vmed
Lenke til kommentar

1. Jeg til dama til en kompis (han var en skikkelig kødd mot henne og jeg var skikkelig lei fyren):

"Du vet at vi kommer til å ha sex med hverandre før eller siden så vi kan like gjerne dra hjem til meg nå og få det overstått."

Det hører med til historien at fattern kom hjem det sekundet hun skulle tre seg nedpå meg og jeg presterte å skrike ut til han "Ikke kom inn på rommet mitt! Jeg driver med noe!"

Deiligste sexen ever, faen som jeg savner henne...

 

2. Møtte en latexkledd sykesøster på dansk fastelavensfest. I Danmark kler man seg ut i forbindelse med fastelaven. Jeg sa hei til henne, hun sa hei til meg. Et par øl og noen danser senere måtte jeg dra hjem til kompisen min å legge meg. Det viste seg at hu dama bodde ved siden av ham og trodde at jeg stalka henne. Av en eller annen grunn ble hun tent av sånt. Hun hadde heller ikke kledd seg ut, men pleide å pynte seg i lakk og lær når hun skulle på byen. Det resulterte i at vi gjorde en del ting sammen som jeg den dag i dag ikke har gjentatt fordi det er for sykt for pripne norske jenter og fordi dama var skikkelig pervo... :ph34r: Dagen etter stussa jeg over at vi ikke hadde sagt annet til hverandre enn "hei"...

 

3. Til en venninne på karaokebar:

"Kjedelig her. Dra hjem og pule og komme tilbake igjen etterpå?"

Hun: "Ok"

Endret av Mister Gnu
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...