largem Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 hva er den letteste måten du har fått noen til sengs på? :L hadde vært morsomt å høre fra jenter og gutter:D Lenke til kommentar
Populært innlegg Ajaco Skrevet 21. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. november 2010 (endret) I forrige veke bar eg fetteren min på 6 mnd til senga. Vil seie det gjekk ganske smertefritt. Endret 21. november 2010 av Ajaco 145 Lenke til kommentar
Gjest Seksuelt frustrert Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 oooookei, skal vi se.. 1 år med seksuell spenning mellom meg og en GOD venn + The Big Bang Theory + 1 Fotmassasje -------------------------------------------------------------------- = Veldig lett >_< Lenke til kommentar
Populært innlegg RDJ Skrevet 21. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. november 2010 Jente: Jeg er sulten! Og der sitter jeg da, ung og våryr som en annen elg. Drar fram snabben og sier; "Forsyn deg!". Ja'a. 21 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg: Hei Jente: Hei Lenke til kommentar
Populært innlegg dkny Skrevet 22. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 22. november 2010 Fiin gutt for lenge siden: "hva gjør du hvis jeg kysser deg nå?" Meg: "kysser tilbake? " Det var le---- WAIT! Det var kanskje HANS score og ikke min. >_> 22 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvorfor det? Likte du det ikke? Lenke til kommentar
dkny Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvorfor det? Likte du det ikke? Jo! Ekstremt fin fyr. Men det var jo på en måte han som "fikk meg lett til sengs" og ikke omvendt. Så jeg failer med bidrag her. 3 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Meg: Hei, vil du være kjærsten min!? For så å søle øl på hun. Husker ikke og skjønner ikke hvordan ble sengekos av det. Hun var faktisk veldig pen og. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 "Hjem til meg, eller hjem til deg?" Lenke til kommentar
jevli Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) MEG: "Vil du bli med hjem å spise pizza å ha sex?" HUN: "Eeehhh... ?!" MEG: "Hæ?! Liker du ikke pizza?!" BOYAKA! EDIT: Har "lettere" tilfeller, men syns den er litt fin. Letteste er vel bare et litt dirty blikk, danse litt, opp på soverommet. Det var forresten en av mine første. Veldig pinlig å våkne opp med noen du aldri har pratet med Idag hadde det gått bra men da jeg var 17 var det litt flauere... Endret 22. november 2010 av gromit190 Lenke til kommentar
Chrizzy Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Bare et blikk, så havna vi i buskene. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Kom på en til! Var på rudskogen, gikk bortover en random sti mellom bilene på partycampen, så kommer det ei random bærte hoppende på meg og sier at jeg ligna såååå mye på en dude i one tree hill. Rest is history 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Baranladion Skrevet 22. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 22. november 2010 1000kr 62 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 haha! Med tanke på hvor mye arbeid som skal til for å tjene 1000kr, så vil jeg si det va hardt arbeid 7 Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Mitt enkleste ligg: - Logge på en side jeg ikke spesifiserer her - Sjekke om det er noen påloggede i nærheten - Sende melding til noen - Få svar i løpet av minutter - møte vedkommende for sex på en parkeringsplass uten å veksle et ord. 1 Lenke til kommentar
Gjest arnt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Mitt enkleste ligg: - Logge på en side jeg ikke spesifiserer her - Sjekke om det er noen påloggede i nærheten - Sende melding til noen - Få svar i løpet av minutter - møte vedkommende for sex på en parkeringsplass uten å veksle et ord. Haha høres ut som en kar jeg kjente for noen år siden, logget seg på nettby og søkte etter jenter som var på i byen og sendte melding til alle om di skulle møtes for litt "kveldskos" Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Forbauser meg over at ikke denne er kommet før: Meg: "Sex?" Hun: *nikk* Greit nok, med partner er det jo ikke vanskelig uansett (for de fleste tror jeg), men den er så lett som man får det. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 I forrige veke bar eg fetteren min på 6 mnd til senga. Vil seie det gjekk ganske smertefritt. Årets post? 7 Lenke til kommentar
largem Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 haha enig :L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg