Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skifte familie?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei,er det mulig å bli adoptert selv om man er 20 år?,

eller går det ikke,?.

Er så lei av denne familien jeg er i nå,

har lyst på en annen.

vis du lurer på hvorfor,så kommer dt til å bli hundre sider,så meh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja,jeg prøver å si det til moren min hver dag,ikke enkelt gitt.

hun må legge seg oppi alt,jeg får til og meg ikke lov å kjøpe alkohol noen ganger fordi hun sier jeg kan bli full,haha.

Morsom verden vi lever i.

Kan dem ikke bare dø?

i en bilulykke ellno,hadde ikke gjort noe det.

Lenke til kommentar

Kan dem ikke bare dø?

i en bilulykke ellno,hadde ikke gjort noe det.

Jeg håper virkelig du har en forferdelig familie, fordi det du sier her er sterke ord.

Men tilbake til problemet ditt. Du er 20 år, hvorfor ikke flytte ut? Da er jo egentlig problemet løst ;)

Lenke til kommentar

Du får si til din mor at fra nå av vil du være selvstendig. Dermed kutter du kontakt, og lever ditt eget liv akkurat som du vil.

Dere kommer til å være familie uansett hva du gjør. Det at du får en "fosterfamilie" endrer ikke det faktum at faren og mora di laget deg for 20 år siden. Det eneste du kan gjøre er å bestemme selv hva du vil legge i begrepet familie og hva det innebærer.

Lenke til kommentar

Du får si til din mor at fra nå av vil du være selvstendig. Dermed kutter du kontakt, og lever ditt eget liv akkurat som du vil.

Dere kommer til å være familie uansett hva du gjør. Det at du får en "fosterfamilie" endrer ikke det faktum at faren og mora di laget deg for 20 år siden. Det eneste du kan gjøre er å bestemme selv hva du vil legge i begrepet familie og hva det innebærer.

Ja,får prøve det.takk for svar da alle sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...