Gjest anonym Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei,er det mulig å bli adoptert selv om man er 20 år?, eller går det ikke,?. Er så lei av denne familien jeg er i nå, har lyst på en annen. vis du lurer på hvorfor,så kommer dt til å bli hundre sider,så meh. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Skaff deg en jobb, flytt ut..? Ser ikke helt hvorfor du vil i en fosterfamilie i en alder av 20. For å være helt ærlig trur jeg fosterforeldre heller vil ta inn yngre personer, de som er så unge de ikke kan hjelpe seg selv, i motsetning til deg. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvorfor ikke stifte din egen? 1 Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har nesten fått jobb nå,og jeg flyttet ut i 08. Er bare så lei av dem,og tanken på at j fortsatt må leve med dem om 10 år,blir jeg bare gal av. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du MÅ ikke leve med de, du kan la være å snakke med de. Fullt klar over hvordan det er å leve i en ræva familie, alt du trenger å gjøre er å ikke snakke med de. Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ja,jeg prøver å si det til moren min hver dag,ikke enkelt gitt. hun må legge seg oppi alt,jeg får til og meg ikke lov å kjøpe alkohol noen ganger fordi hun sier jeg kan bli full,haha. Morsom verden vi lever i. Kan dem ikke bare dø? i en bilulykke ellno,hadde ikke gjort noe det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvis du flyttet ut i 08', og ikke lever med dem, så trenger du vel ikke høre på hva moren din sier? Du er jo myndig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Bare å holde seg unna dem om du ikke liker de.Du bor ikke hjemme og kan da dermed gjøre som du vil, henge med de du vil, ha sex med de du vil osv. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ser ikke helt problemet ditt. Du er over 18 år og du bor for deg selv. Du trenger ikke å ta noe hensyn til hva de mener du skal gjøre, det er helt opp til deg selv. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Kan dem ikke bare dø? i en bilulykke ellno,hadde ikke gjort noe det. Jeg håper virkelig du har en forferdelig familie, fordi det du sier her er sterke ord. Men tilbake til problemet ditt. Du er 20 år, hvorfor ikke flytte ut? Da er jo egentlig problemet løst Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du får si til din mor at fra nå av vil du være selvstendig. Dermed kutter du kontakt, og lever ditt eget liv akkurat som du vil. Dere kommer til å være familie uansett hva du gjør. Det at du får en "fosterfamilie" endrer ikke det faktum at faren og mora di laget deg for 20 år siden. Det eneste du kan gjøre er å bestemme selv hva du vil legge i begrepet familie og hva det innebærer. Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du får si til din mor at fra nå av vil du være selvstendig. Dermed kutter du kontakt, og lever ditt eget liv akkurat som du vil. Dere kommer til å være familie uansett hva du gjør. Det at du får en "fosterfamilie" endrer ikke det faktum at faren og mora di laget deg for 20 år siden. Det eneste du kan gjøre er å bestemme selv hva du vil legge i begrepet familie og hva det innebærer. Ja,får prøve det.takk for svar da alle sammen. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Kom til meg gutten min Lenke til kommentar
Member Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 i smell them trolls!! hahaahahahahaah 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå