frkdings Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei! Jeg går tredje året på studiespesialiserende. I fjor hadde jeg fire valgfag, i tillegg til 2P-matte. Tre av valgfagene var innenfor samfunnsfag og språk, det fjerde innenfor realfag. I år har jeg fortsatt med de tre valgfagene innenfor samfunnsfag og språk. Mitt spørsmål er, kan jeg kutte ut et av de fagene? Slik at jeg har to valgfag? Jeg får jo fortsatt spesialisering i to av fagene, og med tanke på at jeg hadde et fag "for mye" i fjor, blir jo det totale timetallet mitt i løpet av desse tre årene like stort som alle andres. Noen som vet noe om dette? Jeg skal selvsagt høre med rådgiveren på skolen, men det er mye greiere dersom jeg vet noe på forhånd! ;-) Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Hei! Jeg går tredje året på studiespesialiserende. I fjor hadde jeg fire valgfag, i tillegg til 2P-matte. Tre av valgfagene var innenfor samfunnsfag og språk, det fjerde innenfor realfag. I år har jeg fortsatt med de tre valgfagene innenfor samfunnsfag og språk. Mitt spørsmål er, kan jeg kutte ut et av de fagene? Slik at jeg har to valgfag? Jeg får jo fortsatt spesialisering i to av fagene, og med tanke på at jeg hadde et fag "for mye" i fjor, blir jo det totale timetallet mitt i løpet av desse tre årene like stort som alle andres. Noen som vet noe om dette? Jeg skal selvsagt høre med rådgiveren på skolen, men det er mye greiere dersom jeg vet noe på forhånd! ;-) Du får nok ikke igjen for å hatt et fag ekstra i fjor tror jeg. Mener at alle skal ha matematikk + 3 fag 2. vgs studiespes? Endret 21. november 2010 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå