Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mulig at denne jenta er interessert? :)

Gjest Gutt18

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Har fast bruker her men velger å poste anonymt da flere kjenner meg IRL.

Det har seg slik at jeg i går ble bedt med på kino av en kamerat og dama, pluss at en annen jente skulle værr med. Jaja why not tenkte jeg, og ble med.

Viser seg at denne jenta er fantastisk pen og koselig :love: da vi skulle sette oss i kinosalen spurte hun om ikke jeg kunne sette meg ved siden av henne, noe jeg selvfølgelig gjorde. Under filmen tilbød hun meg stadig popcorn og sånt :) seinere utover kvelden dro vi hjem til kompisen min og spiste og pratet. Jeg pratet mye med henne om både seriøse og morsomme ting, noe jeg aldri har klart ovenfor en jente i edru tilstand. Vi hadde også utrolig mye blikkontakt, virket som at hun oppsøkte det mye :) hun gjorde også noen sånne typiske "ioi" ting som å fikse på håret og sånt.

Da kvelden var omme ga hun meg en klem og sa at deg hadde vært koselig å bli kjent :)

Akkurat nå klarer jeg ikke å tenke på stort annet, er det noen sjanse her? Vil ikke akkurat se på meg selv som særlig attraktiv og jeg er veldig sjenert av meg egentlig.

Neste helg skal vi på samme fest, da tenkte jeg at jeg skulle prøve å få til noe. Noen som har noen tips ang det? har kun vært på guttefest før :p

Jeg har forresten også en unnskyldning for å få tak i nummeret hennes og sende en sms, da jeg lovte henne at jeg skulle hjelpe henne med noe :) burde jeg? har hørt at jenter er glade i sms :o

Vi er begge 18 :)

Tusen takk for all hjelp, og beklager kronglete innlegg og eventuelle skrivefeil. Skriver fra iPhone :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi, det var eit langt innlegg for å vere frå iPhone.

Sjølv er eg 18 år, og slik eg tolkar teksta er ho intressert. Kor intressert, veit eg ikkje.

Angående SMS spørsmålet ditt: JA! Det bør du. SMS og telefon er viktig. Korleis elles skal du få kontakt med ho?

Berre køyr på! Lukke til :)

Lenke til kommentar

Søt tråd.

Hun er interessert - til hvilken grad er umulig for oss å si, men at hun er interessert er det liten tvil om (dersom din gjengivelse av hva som skjedde er slik du beskriver). Få nummeret hennes av henne og ikke finn det selv. Kunne skrevet sider opp og ned i menté om hvorfor, men sørg for å få nummeret fra henne og ingen andre.

Dere skal på samme fest neste helg, der har du en fin mulighet til å bli bedre kjent med henne (på alle mulige måter). Vær laidback, kjør på feeling og ikke noe du pugger på forhånd. Dette går bra :]

Lenke til kommentar

Kjenner jeg bli glad av å lese svarene deres :)

Kom på en ting til også. Vi satt og pratet om en felles venn som er ganske så desperat etter kvinnfolk. Så sa hun "han må jo kunne klare seg uten kjæreste, det har da alltid jeg gjort!"

Kan dette være en måte å formidle til meg at hun er singel på? :p

Lenke til kommentar

Det kan vere det, men det kan også vore heilt random. Ikkje overanalyser alt, ein blir galen av det. Trust me.

Men no veit du det iallefall, det er det viktigaste. Hadde eg vore deg no - hadde eg fått tak i nr hennar (frå ho personleg, som sagt av Bandidospelle her. Veldig viktig) og teke det derfrå. Kos deg på fest neste veke, og bruk tida til å bli betre kjent. Er kjemien enno like god, tilrår eg å ta initiativet til å finne på noko berre dykk to.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

"Neste helg skal vi på samme fest, da tenkte jeg at jeg skulle prøve å få til noe. Noen som har noen tips ang det?"

For all del, ikke drikk deg kake. Dette forstår du sikkert selv, men det er lite sjarmerende med overfulle folk.

Fester er perfekte muligheter for å bli kjent med folk, og enda bedre til å bli bedre kjent med personer du kjenner og liker litt fra før av.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...