Grizzler Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vet ikke om de fleste vet det, men du kan akkurat nå kjøpe Age of Empires Complete Edition til 1kr, på Games for Windows Marketplace! Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 damn, det var billig! Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvor? Finner det kun til 39 dollar Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvis du ser deg litt om så vil du merke at det var to uker siden.... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Bare synd spillet ikke er verdt 1 kr, engang. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 i disagree! De fleste spill er vel verdt mer en 1kr uansett, kun i materiell verdi. Pluss at jeg faktisk syntes at AoE 3 var relativt underholdene til tross for en hel del mangler og at det ikke det heletatt levde opp til sine forgjengere! Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Selv om jeg kanskje likte aoe 2 bedre enn 3, er det langt ifra et dårlig spill. Faktisk ganske stilig, bra med units og unique fraksjoner. Mye mer unikt enn aoe 2. Også har du "talent trees". Men det var kulere og lage by i aoe 2, med mur og bygninger i naturlige posisjoner. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 i disagree! De fleste spill er vel verdt mer en 1kr uansett, kun i materiell verdi. Pluss at jeg faktisk syntes at AoE 3 var relativt underholdene til tross for en hel del mangler og at det ikke det heletatt levde opp til sine forgjengere! Mente underholdningsverdien. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Age of Empires 3 var et kongespill. Sammenligner man med nummer to var det ganske dårlig, men jeg kommer ikke på et eneste spill som faktisk kan nå opp til The Conquerors. Smekk på Asian Dynasties og du får det kjempegøy, med mindre man allerede har bestemt seg for at dette spillet suger, da får man ingenting ut av det. Endret 3. desember 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Age of Empires 3 var et kongespill. Sammenligner man med nummer to var det ganske dårlig, men jeg kommer ikke på et eneste spill som faktisk kan sammenlignes med The Conquerors. Smekk på Asian Dynasties og du får det kjempegøy, med mindre man allerede har bestemt seg for at dette spillet suger, da får man ingenting ut av det. Age of Empires 3 var en frisk vri på Age of Empires 2, og var virkelig noe serien trengte. Bare synd det var det eneste Ensemble Studios klarte å prestere. Det var en grunn til at de ble fratatt stilling i Microsoft i 2009. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Enig. Helt klart verdt én krone. Kjøpte spillet og alle tilleggspakkene ettersom de kom ut (til full pris da, selvfølgelig) og angrer ikke et sekund. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vil du virkelig ta opp den krangelen? Ensemble Studios er det absolutt favoritt game companiet mitt, og jeg kan hele historien rundt Age og Empires 3 og deres avsluttende tid. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 wat, jeg krangler ikke. Er jo enig i alt du sier. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 wat, jeg krangler ikke. Er jo enig i alt du sier. Hmm. Var vel mer jeg som ville ta opp en diskusjon, siden jeg elsker å snakke om Ensemble Studios. Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fortell gjerne om dem, interessant å høre og har ikke peiling på hvorfor de ble kastet på dør eller hva som skjedde. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Aw, too bad Kan sikkert sende litt, null stress. Edit: Du har sikkert fått lønning nå. Endret 3. desember 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fortell gjerne om dem, interessant å høre og har ikke peiling på hvorfor de ble kastet på dør eller hva som skjedde. Vel, kort oppsummert, etter Ensemble Studios hadde gitt ut Age of Empires 3 skulle de etter planen fortsette å lage andre spill under Microsoft, men siden Age of Empires 3 floppet så stort, sa Microsoft at de ikke kunne tjene noe på å ha Ensemble Studios til å lage spill for seg. Suma sumarum, så ble hele teamet kastet på dør etter et styremøte, og noen av folkene i Ensemble har gått til andre firmaer, og noen byttet jobb. Da kan man jo diskutere om det var rett eller galt av Microsoft å hive Ensemble Studios på døra etter en flopp, etter at alle spillene de lagde ble store sukksesser. Selv mener jeg Microsoft hadde tjent mer på å beholde de, og at de tok en alt for kjapp avgjørelse. Lurer på hvordan spillverdenen hadde sett ut, hadde Ensemble Studios fortsatt vært under Microsoft. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fortell gjerne om dem, interessant å høre og har ikke peiling på hvorfor de ble kastet på dør eller hva som skjedde. Vel, kort oppsummert, etter Ensemble Studios hadde gitt ut Age of Empires 3 skulle de etter planen fortsette å lage andre spill under Microsoft, men siden Age of Empires 3 floppet så stort, sa Microsoft at de ikke kunne tjene noe på å ha Ensemble Studios til å lage spill for seg. Suma sumarum, så ble hele teamet kastet på dør etter et styremøte, og noen av folkene i Ensemble har gått til andre firmaer, og noen byttet jobb. Da kan man jo diskutere om det var rett eller galt av Microsoft å hive Ensemble Studios på døra etter en flopp, etter at alle spillene de lagde ble store sukksesser. Selv mener jeg Microsoft hadde tjent mer på å beholde de, og at de tok en alt for kjapp avgjørelse. Lurer på hvordan spillverdenen hadde sett ut, hadde Ensemble Studios fortsatt vært under Microsoft. Vel som vi alle vet så er Microsoft bare ute etter penger. De sikrer seg lisens for eksklusiver som f.eks Splinter Cell: Conviction, selv om de var midt i serien, og alle tidligere spill ble gitt ut på andre konsoller. Å som du sier så tar de tydeligvis ikke sjansen på å miste litt penger, så om et produkt flopper, så er det rett på dør. På tide å ta litt sjanser her. Slik de gjorde før. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vel som vi alle vet så er Microsoft bare ute etter penger. I likhet med absolutt alle andre firmaer i hele verden. Vi bør heller takke øvrige makter for at de ikke gikk så pengehungrie at de begynte å trakassere spillerne sine, slik som Activision og Ubisoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå