Hkkkooe Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Hei! Noen som vet hvilket merke denne t-skjorta er? evt. hvor får man kjøpt den? Endret 22. november 2010 av Pannekake1 Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Er det bare meg eller har du ikke lagt ut noe bilde? Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 21. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Er det bare meg eller har du ikke lagt ut noe bilde? Sorry, gi meg 2 sek, så skal jeg legge ut Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) endret pga forandring i førstepost. Endret 21. november 2010 av Runarbs Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 *Tenke på å legge ut et bilde* ?? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Er det bare meg eller har du ikke lagt ut noe bilde? er nok bare, deg. ser det jeg Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Er det bare meg eller har du ikke lagt ut noe bilde? er nok bare, deg. ser det jeg Ja, er det morromannen? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Er det bare meg eller har du ikke lagt ut noe bilde? er nok bare, deg. ser det jeg Ja, er det morromannen? Ja, det er det hoho! men Ts, beklager for usakligheten, men desverre vet jeg ikke hvor du kan få tak i den =/ Endret 21. november 2010 av handerrre Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 21. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Er det bare meg eller har du ikke lagt ut noe bilde? er nok bare, deg. ser det jeg Ja, er det morromannen? Ja, det er det hoho! men Ts, beklager for usakligheten, men desverre vet jeg ikke hvor du kan få tak i den =/ Hehe, gjør ingenting , men kjipt Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Du har vel ikke et større bilde? Jeg har problemer med å se hva som står. Et eller annet med Italia er det i alle fall. Jeg fikk faktisk lyst på den samme skjorta. Den var rett og slett rå! Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 21. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Du har vel ikke et større bilde? Jeg har problemer med å se hva som står. Et eller annet med Italia er det i alle fall. Jeg fikk faktisk lyst på den samme skjorta. Den var rett og slett rå! Nei, hadde jeg sett hva det sto på den ville jeg nok googla skriften .. men ja, fet den! Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Du har vel ikke et større bilde? Jeg har problemer med å se hva som står. Et eller annet med Italia er det i alle fall. Jeg fikk faktisk lyst på den samme skjorta. Den var rett og slett rå! Nei, hadde jeg sett hva det sto på den ville jeg nok googla skriften .. men ja, fet den! kan det være: for polo loco will never stop ? var det jeg fikk utav det hvertfall Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 22. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Du har vel ikke et større bilde? Jeg har problemer med å se hva som står. Et eller annet med Italia er det i alle fall. Jeg fikk faktisk lyst på den samme skjorta. Den var rett og slett rå! Nei, hadde jeg sett hva det sto på den ville jeg nok googla skriften .. men ja, fet den! kan det være: for polo loco will never stop ? var det jeg fikk utav det hvertfall Nei, tviler på at det kan være polo loco, men det andre er korrekt. Jeg har forresten lagt ut nye 2 nye bilder, fortsatt små bilder, men kanskje noen som ble noe klokere? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Du har vel ikke et større bilde? Jeg har problemer med å se hva som står. Et eller annet med Italia er det i alle fall. Jeg fikk faktisk lyst på den samme skjorta. Den var rett og slett rå! Nei, hadde jeg sett hva det sto på den ville jeg nok googla skriften .. men ja, fet den! kan det være: for polo loco will never stop ? var det jeg fikk utav det hvertfall Nei, tviler på at det kan være polo loco, men det andre er korrekt. Jeg har forresten lagt ut nye 2 nye bilder, fortsatt små bilder, men kanskje noen som ble noe klokere? eneste jeg klarte å se er "Beac" oppe til venstre (på det blå ) Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 22. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Du har vel ikke et større bilde? Jeg har problemer med å se hva som står. Et eller annet med Italia er det i alle fall. Jeg fikk faktisk lyst på den samme skjorta. Den var rett og slett rå! Nei, hadde jeg sett hva det sto på den ville jeg nok googla skriften .. men ja, fet den! kan det være: for polo loco will never stop ? var det jeg fikk utav det hvertfall Nei, tviler på at det kan være polo loco, men det andre er korrekt. Jeg har forresten lagt ut nye 2 nye bilder, fortsatt små bilder, men kanskje noen som ble noe klokere? eneste jeg klarte å se er "Beac" oppe til venstre (på det blå ) Yep, er nok Beac det står der, men ser ut som det er enten en H eller E etter det, så da får jeg Beach eller Beace .. Skal ikke være lett dette her :l Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Nope, var ikke lett Men hvor har du bildene fra? Kan du evt kontakte denne personen ? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Evt. ikke kjøpe en så ekstremt harry t-trøye? 8 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Evt. ikke kjøpe en så ekstremt harry t-trøye? Så kan du evt. ikke trenge å blande deg inn her dersom du ikke har noe å bidra med? 6 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Noen hell Ts ? Endret 23. november 2010 av handerrre Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 24. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Noen hell Ts ? Nei, dessverre .. Vi får håpe noen vet det snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå