Minni_83 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 noen som vet hvordan man kan få bakgrunsbilder på mobilen sony ericsson x10 mini pro ? Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei. Kan du omforme det? Mener du hvordan man får satt på et eller mener du hvor man kan laste det ned? Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Hei. Kan du omforme det? Mener du hvordan man får satt på et eller mener du hvor man kan laste det ned? hvordan man satt på et bilde eg har mange fine bider innpå mobilen min men eg får ikkje velge de får beskje om å klippe bilde men allikevel blir det forstort det vise bare halve bilde? Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Okei, har vel med at skjermen kjører på en lav oppløsning. Får ikke til å ha store bilder på min x10 mini pro heller. Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 er det ingen ting vi kan gjør for å få de bildene innpå så vi vil ha? Lenke til kommentar
o0 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 er det ingen ting vi kan gjør for å få de bildene innpå så vi vil ha? Ta bildet inn på pc'en og gjør det "mindre". altså mindre oppløsning. Kanskje det finnes en app som gjør det også, ikke vet jeg. googlet og fant: http://www.shrinkpictures.com/ kanskje et alternativ, har ikke prøvd selv enda, mobilen ligger ute i bilen, og jeg fryser Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 funke med noen bilder men det er noen bilder så er forstore for det, eg vettje hva eg ska gjør med de, Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Endre bildene til følgende oppløsning: Bredde: 240 piksler Høyde: 320 piksler Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 har prøvd , men hvordan kan eg få de til å passe når eg må klippe på bilde når eg velger de som bakgrunn? Lenke til kommentar
o0 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Du kan jo velge hele bildet, altså "klippe" hele bildet? Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 det får ikkje eg til å klippe hele bilde for eg får ikkje klippe så stort egh vil og då klippe eg vekk masse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå