Gå til innhold

Hjelp med Play.com


Anbefalte innlegg

For ca. 6 dager siden så bestilte jeg 2 bøker fra Play.com. Men etter jeg hadde bestilt varene så så jeg dette;

 

"To order a product for delivery outside of the UK, you will need to change the currency on the Play.com website from sterling to Euros. Remember delivery is still FREE outside of the UK.

To change currency, simply click on the Euro image at the bottom of the shopping basket on the left hand side of the page and all prices will be automatically converted into Euros."

 

Men jeg hadde allerede fått mail om at varene var sendt så jeg tenkte at det ikke gjorde noe. Jeg har og fått tracket pakken, og det som bekymrer meg er at den har stått i "17/11/2010 03:06:00 INTERNATIONAL DEPOT The parcel is in the Depot" siden ja, 17.

 

Tror dere at det betyr at den står fast der siden jeg ikke bytta til euro på Play sin side, eller at den ikke kan tracke pakken videre når den har tratt utenlands? Eller bare rett og slett at jeg er for utålmodig? Jeg har prøvd å sende mail til de, men jeg fikk svar om jeg burde ringe dem, noe jeg ikke har veldig lyst til.

På forhånd, takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...