mathiasjl92 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 For ca. 6 dager siden så bestilte jeg 2 bøker fra Play.com. Men etter jeg hadde bestilt varene så så jeg dette; "To order a product for delivery outside of the UK, you will need to change the currency on the Play.com website from sterling to Euros. Remember delivery is still FREE outside of the UK. To change currency, simply click on the Euro image at the bottom of the shopping basket on the left hand side of the page and all prices will be automatically converted into Euros." Men jeg hadde allerede fått mail om at varene var sendt så jeg tenkte at det ikke gjorde noe. Jeg har og fått tracket pakken, og det som bekymrer meg er at den har stått i "17/11/2010 03:06:00 INTERNATIONAL DEPOT The parcel is in the Depot" siden ja, 17. Tror dere at det betyr at den står fast der siden jeg ikke bytta til euro på Play sin side, eller at den ikke kan tracke pakken videre når den har tratt utenlands? Eller bare rett og slett at jeg er for utålmodig? Jeg har prøvd å sende mail til de, men jeg fikk svar om jeg burde ringe dem, noe jeg ikke har veldig lyst til. På forhånd, takk for svar. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du går fint og kjøpe i pund på play.com fra Norge Vi er ikke med i EU, det er grunnen. Lenke til kommentar
mathiasjl92 Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Aaah, flott Takk for svaret! Var redd for at jeg måtte surre med å få pengene tilbake nå og så bestille de på nytt i Euro etc. Endret 21. november 2010 av mathiasjl92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå