Alliha Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Som tittelen beskrive har det seg slik at tv-en min har bestemt seg for å bli tilbakeståande. Var vekke denne helga og drog ut strømmen som vanleg, når eg kom tilbake og skrudde den på vise den bare nyansar av svart og raudt. Så eg tenkte eg "bare" kunne endre på fargane i menyane, men det var ikkje så lett når menyen var blitt nederlandsk og einaste valget på språk var nederlandsk. WTF HAS HAPPENED?! Er forresten ein lcd-tv frå LG. I have no idea of what model. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har du sjekka at alle kabelene er koblet ordentleg i? Du bør vel også kunne setje han tilbake til norsk i menyen. Ooog... kanskje litt teit spørsmål: men det kan ikkje vere nokre vener av deg som har hatt det festleg medan du har vore borte? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Menyen er og raud (altså sjølve menyen til tv-en) så eg trur ikkje det, men ein kan jo alltids prøva. Og som sagt: eg har ingen andre valg enn nederlandsk i menyen. Siste spørsmålet er urimeleg då ingen har tilgang til leiligheten utanom familien. edit: som eg trudde, det var ikkje ledningane. Endret 21. november 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Hmm.. har du garanti? Edit: Har det vore nokre strøymbrot eller liknande medan du har vore borte? Endret 21. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Som og er sagt: eg drog ut strømmen før eg gjekk, så eit strømbrot hadde ikkje gjort noko uansett. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Beklagar, eg er litt trøytt - og fekk ikkje med meg så mykje anna enn raudfarga og det nederlandske språket i førsteposten. Men då veit eg ikkje. Håper det er nokre andre på forumet her som kan hjelpe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå