alexi1444 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei Trenger ny laptop, men jeg er ikke noe flink med data og hardware, bare liker å spille Det jeg ser etter en en grei laptop som kan kjøre spill på medium grafikk uten lag, og helst skal den kunne kjøre programmer som spotify i bakrunnen mens jeg spiller. skal se en del film på den også, men er ikke dødsviktig at det er så god kvalitet. har ikke økonomi til å gå veldig mye høyere enn 6-7000kr, men kan strekke meg til kanskje 8000 hvis jeg blir overbevist haster egentlig litt siden jeg reiser til utlandet om 2 dager, og må bestille før jeg drar for å få den før jeg reiser ut på sjøen igjen. så jeg setter stor pris på raske svar Takk på forhånd Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Om batteritid ikke er så viktig gir denne mye for pengene ytelsesmessig og med grei kvalitet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=610091 Den har det kraftigste skjermkortet (ATI HD5730) man får innen din prisramme, og en helt ok 2.3GHz AMD CPU. intel i3/i5 serien er bedre, men man må da en del opp i pris. Om batteritid er viktig kan Acer sin timelineX serie være verdt en titt, versjonene med ATI HD5650 skjermkort starter rett over 7000,- i pris. med det minste batteriet klarer man 6-7 timer med internettsurfing. Lenke til kommentar
alexi1444 Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Batteritid er ikke så viktig for meg, i og med at jeg bare bruker pc'en der det er stikkontakter Men hva er det prossesoren gjør? er det for hvor kjapp pc'en blir? Har så og si 0 peiling på pc, så du har lovt å le av det spørsmålet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå