Gå til innhold

Ny TV til ca. 6-7K?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal nå gå til innkjøp av flatskjerm til kjellerstua, men er usikker for hva jeg skal gå for.

Sitter ca. 1,5-2 m fra TV'en så tenker på størrelse rundt 40-42".

Prisklasse opp til ca. 7000. Kan gå litt over om det virkelig lønner seg.

TV'en skal brukes til PS3, en del sport og selvfølgelig litt film og vanlig tv-titting.

Er veldig usikker på om jeg skal gå for LCD eller plasma, men har satt meg ut et par TV'er som foreløpig er aktuelle:

Panasonic G20 42" - Plasma, Skal visst være en veldig god TV? Ca. 7000,-

Sony KDL-40EX500 40" - LCD, etter hva jeg har skjønt har også denne gjort det veldig bra i tester? ca. 5500 ,-

Samsung LE40C655 - Vurderer denne da jeg er Canal Digital-kunde. Noen som har erfaringer med TV'en? ca. 6000,-

Hvilken av disse ville dere valgt/ikke valgt?

TV skal kjøpes inn ihvertfall innen jul, avhengig om det skulle dukke opp noen tilbud etc.

Håper noen kan komme med noen innvendinger/erfaringer.

Takk for alle svar!

Endret av Mata-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja :) ps3 :p funker drit bra. den har jo alt. jeg personlig liker ikke 100 hz på kabel tv, men til sport fungerer det kjempe bra, sitter sånn cirka den avstanden du skal og synes den passer. Kjøpte med en Sony CT-HT350 soundbar. Tven på komplett og Lydplanken på best-buy.no

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Ser at Elkjøp denne uken selger KDL40EX500 til under 5000. Dette er da en veldig god pris? Men en ting jeg lurer på. Produktnavnet er KDL40EX500AEP. Hva vil dette si? Er det nordisk utgave eller er det gråimport?

Hadde vært konge om noen andre hadde erfaringer med Panasonic G20, eller aller helst Samsungen, da jeg ikke har lest så mye om den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...