Grreven Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Heisann (lagde ny tråd etter å ha tittet litt om emnetitler (wops) Har da vurdert å selge den stasjonære, men har ingen anelse om hvor mye jeg kan forvente å selge den for. Cooler Master CM Stacker 832 Black XFX GeForce GTX 260 896MB PhysX CUDA Intel Core 2 Duo E8600 3,33GHz, Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3, 6GB, Asus Rampage Extreme, X48, Socket-775, Corsair Powersupply 1000W Black Samsung SpinPoint F1 750GB SATA2 Random DVD/CD-Rom som skriver lese og skrivehastighet 16 eller 32x Shyte? viftestyring, 4 vifter, 4-pin. De standarde Cooler Master viftene som følger med kabinettet. + disse 4 ekstra vifter fra Cooler Master, 120mm 4-pin, grønn. (90 CFM så veldig bra lufttrykk) (Blir dyrt dersom man bestiller selv, ca 1000 kr frakt) Windows 7 Ultimate 64-bit. Tja, får håpe noen av dere har peiling da ^^ Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Jeg ville sagt 3-4000 kanskje. Man får tross alt en ny og en god del bedre maskin til 6000kr ny. Endret 21. november 2010 av fUsiOn Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Jeg ville sagt 3-4000 kanskje. Man får tross alt en ny og en god del bedre maskin til 6000kr ny. Godt mulig, men da skjønner jeg ikke hvordan de har fått dette til? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1208391 Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg ville sagt 3-4000 kanskje. Man får tross alt en ny og en god del bedre maskin til 6000kr ny. Godt mulig, men da skjønner jeg ikke hvordan de har fått dette til? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1208391 Merk dato når tråden var opprettet. Nesten ett år gammel tråd du refererer til. Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Jo, klar over det, og også godt klar over at PCn kanskje ikke er verdt mer enn 3-4k, men sammenliknet med delene fra den tråden og disse i tillegg til pris per dags dato, så skulle jeg tro det var litt mer? Takker foresten for svarene deres! Endret 21. november 2010 av Grreven Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jo, klar over det, og også godt klar over at PCn kanskje ikke er verdt mer enn 3-4k, men sammenliknet med delene fra den tråden og disse i tillegg til pris per dags dato, så skulle jeg tro det var litt mer? Takker foresten for svarene deres! Du kan ikke sammenligne hva komponentene du kjøpte koster nye i dag. Med en gang du får fingrene dine i et produkt relatert til PC, så faller prisen drastisk. Du må sammenligne med hva folk må betale i dag for å få en tilsvarende eller bedre maskin, så halverer du den prisen fordi det du selger er brukt. Om du har kjøpt 4 vifter som tillegsustyr, så har det svært lite å si for personen som skal eventuellt skal kjøpe maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå