Zerpent Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Har skaffet meg dette toweret i big tower modell og sølv(TA-10SL-D). Lekkert! :smile: Noen adre som har dette eller en mindre utgave av scorpio modellen? Trenger idéer til modding. Gjerne link eller send bilder på mail. Tar imot alle idéer med takk! Lenke til kommentar
drbass Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hei Jeg har et chieftech dragon big tower i sølv. Dette er ikke det samma kabinettet (jeg ville bare få skrytt litt) MEN jeg har en kamerat som har et samme chieftech kabinett som deg. Han har begynt på moddinga. Skal skjære flere luftehull i fronten, og skal fjerne det plastic dekslet som er på luka i fronten (det som er skjært rundt lizzom) og erstatte dette med et sota plexiglass. Så skal jeg hjelpe han med å legge inn noen leds i toppen så det lyser litt. Dette blir fett når han/vi blire ferdig. ( Jeg skjønner hvis du ikke helt skjønner hva jeg mener, men det er litt vanskelig å forklare) Lenke til kommentar
Amd_Xp Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Jeg har også Chieftec Scorpio (Silver) Det er et Mega Rått Tårn..Flotteste tårnet jeg har hatt Amd_Xp Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Skjønner hva du mener drbass. Har tenkt på det samme selv eller å sette inn et lcd display. Men uansett så skal jeg tenke meg godt om før jeg gjør noe. Kjipt om en skulle ødelegge det fine kabinettet med en halvbra mod... Trenger flere tips folkens! Alt er av interesse! Lenke til kommentar
seric Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg skal til å casemodde littegranne på mitt Scorpio kabinett. Tar en standard med ei 120mm vifte i sida og plexiglass. Kanskje jeg skulle sote det litt. Skal bestille Cold Cathode light fra microplex (eller kald katode som de kaller det). Tenkte ei stund på å sette akvarium i de tre nederste 5.25" plassene :smile: Det kunne ha blitt litt tøft, men jeg orker ikke. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Hehe ja det hadde vært synd å ødelegge det fine kabinettet. Jeg har tenkt til å sette på hjul under så det skal være lettere å transportere. Det blir sikkert fint Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Sett på fire hjul, monter sidespeil på hver side og sett på et stort Ford emblem i fronten. Hva får du da? Jo...en Ford Scorpio!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå