skidrow Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 i juni 2009 kjøpte jeg nytt kamera, ga vel snaue 2000 for det, var annbefalt og greier: http://www.klikk.no/teknologi/lydogbilde/article415581.ece vel, problemet er at det bruker veldig mye strømm og har ikke oppladbare batterier som standar. etter å ha tatt et bilde står den og arbeider i opptil 10sekunder før den er klar for neste bildet (pga blitsen trur jeg) noe som er en veldig ulempe når du skal ta bilder av barn i fart og lek. om du zoomer blir bildene utrolig kornete, selv om du bare Zomer litte granne. skal du ta opp video er den også utrolig kornete om du prøver og zome. vel, er nye kameraer rundt 1500-2000 mye bedre nå, er det noe vitsi å bytte eller får man bare holde på den dritten man har? kamera er greit det, men bildene er ikke all hverden akkurat. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du burde ikke forvente deg noe enormt oppgradering på bildekvaliteten hvis du ikke legger mer gryn i potten så du kan kjøpe et Canon G11/12/S95, Panasonic LX4/5 Det jeg gjorde med mitt batterispisende kompaktkamera var og bruke Lithiumbatterier,økte kapasiteten fra 70 til 5/600 bilder.Disse kan du kjøpe til en relativ rimelig penge hos Biltema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå