Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har satt opp et midlertidig hjemmestudio, og har lekt meg litt blits. Dette er absolutt ikke min sterkeste side, men "øvelse gjør mester" sies det! Nikon D700 3xSB-900 85mm f/8 ISO 400 EV +0,67 1/80 sek Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 en kort bk: veldig bra lys!!! har lyst på et sånt studio selv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Takk for svar! Men er det noe annet jeg kunne ha gjort med lyset, enn hva som er tilfellet her? Feks skulle jeg ha redusert styrken på den ene siden av modellen? For å få enda mere kontrast i bildet? Eller blir dette bare flisespikkerier? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 der svarer du egentlig deg selv! hadde sett litt bedre ut om du hadde noen områder i bildet som var litt mørkere enn andre, skyggepartier, da fremhever du jo det som er belyst. men for all del, jeg synes bildet ser veldig bra ut slik det gjør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå