Dozer_ Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Heisann, jeg lurer litt på å anskaffe meg en eller annen type htpc snart, men lurer litt på hva det er av programvare ute som fungerer skikkelig til dette, og har egentlig litt lyst å prøve det før jeg skaffer meg maskinvare. Den skal for det meste brukes til filmavspilling, både fra dvd/Blueray, bildevisning, gjerne radio og litt nettsurfing også. Ang. filmavspillingen så vil jeg helst ha et prgram som fungerer skikkelig til å laste ned info og cover art fra imdb osv. Noen som har noen forslag til bra programvare? Endret 21. november 2010 av Dozer_ Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Prøv XBMC. Funker fjell hos meg i en nybygd HTPC, og har et vell av muligheter som jeg bare har begynt å skrape på overflaten av. EDIT: og prøv med et litt mer informativt emne på tråden. Endret 21. november 2010 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
tingo Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Flere alternativer: Boxee, Enna, Freevo, LinuxMCE, Moovida, MythTV (også Mythbuntu), Tvtime, VDR, yaVDR, og sikkert flere. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Flere alternativer: Boxee, Enna, Freevo, LinuxMCE, Moovida, MythTV (også Mythbuntu), Tvtime, VDR, yaVDR, og sikkert flere. For blueray er vel PowerDVD / Total Media Teather og en av disse mest aktuelt? Eller har det skjedd en endring på linux i forhold til avspilling av Bluray? Mediaportal Windows Media Center Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå