Gå til innhold

E-posttjeneren svarer ikke? (iPhone4)


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg prøver å få koblet hotmailkontoen min opp mot iPhonen min, har fått til alle innstillingene og tilkoblingene riktig, men når jeg skal logge inn på mailen får jeg denne beskjeden: E-posttjeneren <<*******@hotmail.com>> svarer ikke. Kontroller at du har skrevet inn riktig kontoinformasjon i e-postinnstillingene.

 

what to do? :-(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

les deg klok her. kanskje du har blinkset litt på en innstilling`? :)

 

For å sette opp pop3 på iPhone, kan du prøve følgende:

1. Tap Innstillinger > Mail > Legg til konto > Annen > Legg til e-post konto.

 

2. Oppgi navn, Hotmail-adresse (Din Live ID), Hotmail Passord.

NB: Det er mulig du vil motta en feilmelding som sier at du må være en Windows Live Hotmail Plus abonnent. Hvis du ser denne meldingen, kan du trykke "OK" for å ignorere meldingen. Pop3 tjenesten er nå tilgjengelig gratis for alle Hotmail-kunder.

 

3. Klikk "Lagre"

Din konto blir automatisk konfigurert på dette punktet uten videre handling fra deg.

 

4. Vennligst gå til iPhone e-postklienten og start nedlastingen av POP3-meldingene.

NB: Den første nedlastningen fra våre pop3 servere kan ta opptil 5 minutter for første synkronisering.

 

Om telefonen av en eller annen grunn ikke automatisk fyller inn serverinformasjon, kan du bruke følgende serverinnstillinger:

Pop3 Server: pop3.live.com (Port: 995)

SMTP Server: smtp.live.com (Port: 25)

Avanserte innstillinger:

Innkommende bruker SSL: På

Utgående bruker SSL: På

Godkjenning: Passord

Slett fra server: ved fjerning fra innboks

Endret av a_strann
Lenke til kommentar

Det er fullt mulig!! men for å få til en "trådløs" synkronisering må du ha en exchange-mail-konto, noe jeg regner med at du ikke har. (typisk jobbmailer osv)

Det finnes én løsning med kabel som følger:

 

Sync Your iPhone With Your Outlook Calendar Using iTunes

 

1

Open iTunes and check to make sure that you have the most recent version. Do this by clicking on "Help" and then clicking on "Check for Updates."

 

2

Use the cable that came with your iPhone to connect it directly to your computer. This will automatically launch iTunes. Select "iPhone" from the iTunes source list. Click on the "Info" tab in iTunes.

 

3

Click on the "Sync Outlook calendars" option. Click on "Apply" in the lower-right corner of your screen. Your computer will now sync with your iPhone based on your settings.

 

...og alt dette kommer fra en som ikke har iphone.. (enda)

Endret av a_strann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...