kaffebryggare Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Slenger et par bilder ut av Volvo'n, hadde det morro i snøen med den Nyyyyyyydelig! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Hvilken bil er detta da ? Maserati/Aston ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Ser ut til å være Maserati Gran Turismo S Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Er vel på tide med en ny batch racing bonanza. Flåklypa GP anyone? En annen luftig gamling: Så litt blårøyk: Fart: Og så litt rally: Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Dodge viper, 800hk, funker bra til drifting Lancia delta, passer utmerket til rally special Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Hvilken bil er detta da ? Maserati/Aston ? Maserati Gran Turismo S ja, SYK SYK SYYYYK herlig lyd i den! Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Eksempel på "bra" og "dårlig" grafikk i GT5. Evoraen med bulken er en premium bil, den ved siden av er standard. Skygge-modellen er litt uvanlig - du kan se at panelene på bilen gir en skygge avhengig av formen de har til enhver tid, og at lyset blir reflektert til en viss grad på innsiden av karosseri-delene. Samme på innsiden av kupeen i premium-modellen der sola skinner gjennom frontruta og ned på dashboardet. Du ser hvordan gjennskinnet i bilen fungerer på bildene her, med Castrol-reklamen. Refleksjonene i speilene er en fin detalj, men dette er - ulikt resten - ikke generert i forhold til vinkelen du ser på objektet. Vinkelen på skyggene derimot er bestemt av hvor lyskilden befinner seg - vanligvis lages det statiske modeller for å få det til å gå kjapt nok. Slik at skyggene enten er ufullstendige, eller at lyskildene kun står i en spesiell vinkel hele spillet. Bakdelen er at skyggene som kastes ikke er ekstremt jevne - det som kaster skygge på banen fra litt høyere oppe i bildet blir lite detaljert selv i foto-modus. Og utstikkerne og omrisset i real-time er ikke jevnet ut fullt så mye som det er i foto-modus. Er ikke så verst, egentlig Endret 21. desember 2010 av nipsen Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Trur eg har funnet ein enklere måte å dele bilder på. http://eu.gran-turismo.com/no/ logg inn med din psn id, og dei bilda du setter til favoritter blir vist der. Prøver på å hotlinke bilda... du får ein url som ser slik ut: http://us.gran-turismo.com/gt5/photo/image/U9vq5w8Hp7V4mFxN1q_0.jpg Kor lenge det går veit eg ikkje, men det er jo enkelt å laste ned bilda fra web'n og over på forumet eller andre plasser på nettet. Slepper USB pinnen. Kvaliteten... tjah... er vel ikkje den største oppløysinga, men funker, sjå under. Endret 31. desember 2010 av rvenes Lenke til kommentar
feggy Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Ja, jøss. Det var litt av noen bilder Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Ja, jøss. Det var litt av noen bilder Esj! Dei likte ikkje hotlinking! Vis du logger inn, og lagrer bilda vil det funke fint. Endret 31. desember 2010 av rvenes Lenke til kommentar
AlpineWhite Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Har laget en liten video av de top 25 bilene i garasjen min Se også resten av channelen, der er det mer gt5 og call of duty snacks Hvis dere komenterer, rater og/eller subscriber så blir jeg glad! Lenke til kommentar
rasmuse7 Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) En helsprø forbikjøring jeg foretok på Cape Ring Endret 9. januar 2011 av rasmuse7 1 Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 En skam og veldig synd at denne ikke er premium. Ett beist av en bil i sin tid som satte standarden for gateregistrerte superbiler. 0-100 på 3.7 sekunder i 1987 sier sitt. Morro å kjøre på GT5 ihvertfall Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) En skam og veldig synd at denne ikke er premium. Ett beist av en bil i sin tid som satte standarden for gateregistrerte superbiler. 0-100 på 3.7 sekunder i 1987 sier sitt. Morro å kjøre på GT5 ihvertfall Jeg blodtrimma den, såklart, og er nå en av de vanskeligste bilene å kjøre (uten juksehjelpemidler). Må være ganske konsentrert hele tiden, eller så snurer den. Men gøy er det! Endret 11. januar 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Mange hester har du skviset ut? Har holdt den original foreløpig, og syns den fortsatt slipper ganske lett selv med Racing Soft dekk. Men det gjør den i virkligheten også, lett i rompa. Finner jeg en til på bruktmarkedet blir det full trim! Lenke til kommentar
rasmuse7 Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Min VW Samba Bus i krom og Mitsubishi i-MiEV i friske farger. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Har laget en liten video av de top 25 bilene i garasjen min Se også resten av channelen, der er det mer gt5 og call of duty snacks Hvis dere komenterer, rater og/eller subscriber så blir jeg glad! Hadde vært ganske bra visst du ikke hadde ødelagt hvert eneste bilde med å slenge på teksten midt på. Neste gang anbafaler jeg å plassere tallet oppe i et hjørne og navnet på bilen nederst. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Her er mine to første forsøk på godteriet i Gt5! Her var meninga egentlig bare for å teste ut hva som gikk ann På denne prøvde jeg meg på den egne photo mode tingen! Det er helt rått hvordan resultat det går ann å få! Så, hva syns dere? Endret 22. januar 2011 av ListeKlovnen Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 liker veldig godt den toyotaen. det er den nye sprinter truenoen ikke sant? btw, hvilken gulfarge har den? ikke matt gul vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå