CFM Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Se bak på bilen... Ikke mer enn 890hk i RS6'n? Jeg har nå 950 et eller annet. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Se bak på bilen... Ikke mer enn 890hk i RS6'n? Jeg har nå 950 et eller annet. Fortell! Hva veier den? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Den har alt av oppgraderinger man kan kjøpe til den. Den veier 1524kg. Måtte ofre alt av interiør og litt til for å oppnå den vekta. Tror jeg får kjøpe en til så jeg har en RS6 jeg kan bruke til daglig og på turer til hyttta på fjellet og en RS6 til å kjøre på bane. Leter per dags dato etter '02 modellene. De er ikke lette å få tak i... Endret 4. desember 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Fin RS6 som ble postet her i tråden noen bilder jeg tok før ps3n tok kvelden... Lenke til kommentar
headsplitter Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Endret 5. desember 2010 av headsplitter Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Endelig fått knota meg til å hente ut noen bilder. Mazda RX7 på nordsløyfa. Ford GT på Top Gear bana Forden igjen. Og igjen. Lambo Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Synd man ikke har hele flystripa til rådighet egentlig... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Vet, litt skuffet over det. Men håper (som med så mye annet i GT5) at det kommer i en patch en eller annen gang. Hadde liksom sett frem til å leke Jeremy Clarkson og gå bananas. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Synd man ikke har hele flystripa til rådighet egentlig... Veldig enig. Lekt meg litt der Og når jeg da krasjer i veggen fordi jeg tar svingen litt for fort noen ganger. Hvorfor? :no: Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Her er eliten i garasjen min, har ikke laget noen bilder av standard biler, men det kommer snart. Enjoi http://i166.photobucket.com/albums/u92/yahomies/Kyoto-Gion.jpg?t=1291549497 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Er det meningen at alle bilene ikke skal være i fokus? Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 nai, jeg tok med ved 3 tiden i natt og var for lat :/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Stussa litt på det samme.. Prøver meg her også; er det noen som vet om det er mulig å spole fram og tilbake, evt kjøre i slowmotion, når man ser på replays? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Stussa litt på det samme.. Prøver meg her også; er det noen som vet om det er mulig å spole fram og tilbake, evt kjøre i slowmotion, når man ser på replays? Nope dessverre, det er en funksjon som er sårt savnet, så vi kan bare håpe at vi får det en eller annen gang i fremtiden. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Masse flotte bilder. Lurer på om jeg må smekke en minnepenn inn i boksen for å hente mine Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Ein video eg fant på youtube... GT5 Autopilot! http://www.youtube.com/watch?v=uL4acUz4nJw Lenke til kommentar
SAved Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 HAHAHAHAHA, det der er jo HYSTERISK! "Yow guys! wazzup! im just chillin!" Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Diggeste bilen! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Noen fra meg Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg fant en 1979 mod Honda Civic 1500cc på brukthandelen som jeg bare måtte kjøpe, var vel noeå80 hk i den orginalt, ble trimmet litt osv så har vel rundt 160 i den nå, på 750 kg, egentlig god bil men den gjør så vidt 170 Brukte denne også i Japanese Classic supercars el hva det het igjen, noe en av de "super" bilene ikke var helt enig i at jeg gjorde.. men det hindra ikke triumf alikevel Handlet meg også en gammal tysk traver til diverse løp 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå