Mr. Lurk Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 190 evo 2 Synd det er standard bil da... MOAR! Lenke til kommentar
b00n Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Ett par jeg har tatt: Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Mange sinnsykt stilige bilder her i tråden ja! Tok selv disse tre bildene i sted: Endret 2. desember 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
casseragi Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Morro med bilder! Dette er mine med matt lakk. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Litt annerledes. http://www.youtube.com/watch?v=newX-mvGlm8&feature=player_embedded Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Litt annerledes. media youtube-newX-mvGlm8 /media Syns det så rimelig likt ut jeg.. Men feil farge på trærne i virkligheten, og alt for masse trafikk, han skulle dultet dem bort.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Ahh, feil ordvalg ser jeg nå. Veldig likt ja. Mente litt annerledes fra bildene i tråden så langt Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Photo mode er jo helt genialt! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Coutachen er vel den eneste bilen som virkelig ser bedre ut med vinge. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Morro med bilder! Dette er mine med matt lakk. Hvor mye er det i audi'n og hvor mye kan man få i den? Lenke til kommentar
casseragi Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Morro med bilder! Dette er mine med matt lakk. Hvor mye er det i audi'n og hvor mye kan man få i den? Sorry, det vet jeg ikke! Er ikke tunet, kjøpt bare for å ha den i garasjen. Men tror det er rundt 350hk i den orginalt. Endret 3. desember 2010 av casseragi Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Tror det er en konkuranse nå, med snøbilder på EU PSblog'en. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Tror det er en konkuranse nå, med snøbilder på EU PSblog'en. http://blog.eu.playstation.com/2010/12/03/gran-turismo-5-photo-mode-competition/ Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Du fant resten av bildene mine ja Endret 4. desember 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Du fant resten av bildene mine ja Jeg er flink eller hva? Jeg vil ha fler bilder fra deg, har ikke Gt5 selv, så jeg venter spent. Ta noen bilder mens du drifter eller noe slikt? Endret 4. desember 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
rasmuse7 Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Disse to bildene er tatt med 1 sekunds mellomrom Her ble jeg også litt for ivrig, og suste inni hekken på karen foran meg Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Jeg er flink eller hva? Jeg vil ha fler bilder fra deg, har ikke Gt5 selv, så jeg venter spent. Ta noen bilder mens du drifter eller noe slikt? Ja slettes ikker værst, hehe Denne bug'en med røyk og skygger burde de fikse snart synes jeg... Endret 4. desember 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg er flink eller hva? Jeg vil ha fler bilder fra deg, har ikke Gt5 selv, så jeg venter spent. Ta noen bilder mens du drifter eller noe slikt? Ja slettes ikker værst, hehe Denne bug'en med røyk og skygger burde de fikse snart synes jeg... Hvordan bug? Vennen min driver og drifter med en Rs6 med 890 hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå