kaffebryggare Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Sounds great. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) AE86 Det gikk litt fort og gale, og kan sikkert få til bedre slædding sånn etterhvert. Men selv om det som oftest ble en 360, så viser jo ikke det på bildene Første gang jeg kjørte denne bilen faktisk: Men den fikk jo litt småbulker sånn etterhvert, men det er jo litt av sjarmen Endret 1. desember 2010 av Aurvan 1 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Jøss, det var kjapt! Takker og bukker. Da ble det ny wallpaper på meg, bilde nr 3. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Heh, ingen årsak. Bilde nummer tre fra toppen, eller det med #3 i filnavnet? Jeg tok sjansen på å mixe med litt forskjellig lukketid og filtre slik at det ble litt forskjellig "stil" på bildene. Red.: Og hvis du vil se hva folk har klaget over når det gjelder grafikken, så har det siste bildet et par eksempler. Det er ganske høy lukketid på (lite blur) og høy zoom (så mye som er mulig med standardbiler). AE86'n min er en standardbil (ikke premium). Se på førersetet, kanten av bilen til høyre i overgang til røyk (venstre forhjul), publikum (spesielt til venstre), skaden på bilen (høyre hjulbue til venstre i bildet stikker opp som en firkant), og lavere oppløsning ("nummerskiltet"). Endret 1. desember 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Mente nummer tre fra toppen. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Hvordan i all verden fikk du den oppløsningen? Får bare 1920x1080 på mine bilder. Endret 1. desember 2010 av Toffer91 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Hvordan i all verden fikk du den oppløsningen? Får bare 1920x1080 på mine bilder. Det lurer jeg litt på også, kan ha noe med aspect ratioen man velger? Sett noen par bilder med den oppløsningen, men ikke helt skjønt hvordan man får det til selv. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Hvordan i all verden fikk du den oppløsningen? Får bare 1920x1080 på mine bilder. Godt spørsmål. Tenkte ikke over det før nå. Men husker det tok lang tid å "rendre". Trodde det var alle lysa. Tror jeg tok vanlig 16:9 (på kamerainnstillingen), men skal ikke si det for sikkert. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Er det ikke den zoom innstillingen som gjør at man kan ta 8MPX bilder? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Er det ikke den zoom innstillingen som gjør at man kan ta 8MPX bilder? Godt mulig. Du mener der du kan velge 2x under camerainnstillinger? Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Er nok den 1x/2x instillingen ja. Fikk hvertfall dobbel oppløsning på bildet nå. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Ikke akkurat fra GT5, men mens jeg leste om Lambo'n in Cannonball Run, fant jeg et bilde som var litt morsomt: http://cannonballcountach.com/The_Movie.html Jeg vurderer å skaffe meg en Countach, men lurte på en ting først. Finnes det en front-vinge som i filmen? Endret 2. desember 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
Frekken Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Her har jeg to bilder jeg knipsa idag 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Mustang Mach 1 fra 1971, det er litt av en bil det Endret 2. desember 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) På bilferie i London Endret 2. desember 2010 av Aurvan 2 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Haha, genialt! Fant ikke noen mer harry felger til den a? Hva med senk? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Haha, genialt! Fant ikke noen mer harry felger til den a? Hva med senk? Kan dessverre ikke bytte felger på standard biler Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Haha, genialt! Fant ikke noen mer harry felger til den a? Hva med senk? Det eneste jeg har gjort er å lakkere den, sette på fjøl på taket, og senke den (senka den max for de nest dyreste demperene, mulig det går an å senke enda mer med demperene til 20k). Utseendemessig er det ikke mer å gjøre dessverre, siden det er en standardbil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå