Nitrius Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Hvordan tar man bilder in-game? Man tar vel bilde når man ser på replay tror jeg. Eller i Photo Travel. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Ser det virkelig så bra ut? Isåfall hvis det stemmer: hawt! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Ser det virkelig så bra ut? Isåfall hvis det stemmer: hawt! Photo editoren i spillet kan få biler til å nesten se bedre ut enn hva de gjør i virkeligheten spør du meg, men det ser jo ikke fult så pent ut alltid når du bare kjører. Er vel noen ekstra krefter som trer til når man kødder i photo delen. Endret 26. november 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Top Gear bildet tok jeg for å feire at man endelig klarte 2 løpet i Top Gear special event greia Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 *Mine innlegg* Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Herlig bil spel simulator Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Top Gear bildet tok jeg for å feire at man endelig klarte 2 løpet i Top Gear special event greia Gull?? Har slitt litt med det løpet jeg også, beste så langt er 3. plass her. Men sykt moro når man begynner å få kontroll på bilen.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Ja endelig Lenke til kommentar
rasmuse7 Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Top Gear bildet tok jeg for å feire at man endelig klarte 2 løpet i Top Gear special event greia Gull?? Har slitt litt med det løpet jeg også, beste så langt er 3. plass her. Men sykt moro når man begynner å få kontroll på bilen.. Litt OT, men vær så snill kom med noen tips til å klare intermediate med Elise. River meg i håret nå! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Her et lite knippe av mine biler relativt tidlig i karrieren: De to øverste har jeg kjøpt med mine egne credits, de to andre kom med car delivery. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Min ganske så nye herlighet! (Som forøvrig er maksimalt tuna!) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) 190 evo 2 Synd det er standard bil da... Endret 27. november 2010 av daruu 1 Lenke til kommentar
rasmuse7 Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Audien min! Endret 27. november 2010 av rasmuse7 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Leika meg litt med kamera! Foresten stilig EXIF på filene også... sjekk her Sjekk ut slideshow på Flickr! Klikk på bilda for orginal størrelse på Flickr.com Endret 28. november 2010 av rvenes Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Har bare lånt spillet foreløpig og intrykket mitt er litt sånn njæeeh.. men blir mer morro å spille ettersom hvor lengre man kommer.. har ett par bilder, av første bilen min og s15. Har en S14a også men ettersom standard bilene ser ut som at de er utskåret i papp og at man ikke får gjort en shit med de omtrent så gidder jeg ikke no bilder av den Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Min M3 samling E92 coupe E46 CSL E46 GTR Endret 12. desember 2010 av Bjornivar Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Leika meg litt med kamera! Foresten stilig EXIF på filene også... sjekk her Sjekk ut slideshow på Flickr! Klikk på bilda for orginal størrelse på Flickr.com Hvordan får du "fart" i bildet? Har ikke peiling på slikt, så uansett hvor fort det går, så står hjula stille på bildet. Har du en bra innstilling for bilde med "fart" i? Det Top Gear-bildet var heftig! Endret 29. november 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Hvordan får du "fart" i bildet? Har ikke peiling på slikt, så uansett hvor fort det går, så står hjula stille på bildet. Har du en bra innstilling for bilde med "fart" i? Det Top Gear-bildet var heftig! Det så skikkerlig ekte ut ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå