Reprieval Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Gi din mening og stem på det laget du TROR vinner serien i år. Jeg ber om at dere ikke stemmer på det laget dere heier på. Nå er jeg spent på hva folket tror! Endret 21. november 2010 av MainCore Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Chelsea: 28 poeng West Ham: 9 poeng De har skaffet seg et lite forsprang, men det kan gå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Stemte på Chelsea fordi trådstarter ba oss ikke stemme på eget lag. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 ikke på ditt egent lag? det er jo mest United fans på forumet. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 ikke på ditt egent lag? det er jo mest United fans på forumet. Om man tror at laget man heier på vinner serien, så ber jeg dere om å ikke stemme på eget lag. Folk flest tror som håp, og det blir feil. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 jeg tror at United vinner, men ifølge reglene så må jeg da stemme på Chelsea. det blir bare dumt. ved at det er flest United fans blir jo alle å stemme på Chelsea siden vi ikke får stemme på United. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Det er ingen som sier at man må stemme. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hey gutta, la oss lage en poll med United, chelsea + de andre øvrige lagene i PL, hvor alle United fansa stemmer på Chelsea og alle Chelsea fansa stemmer på United som vinner av årets PL sesong. God ide.. Det er jo fryktelig urealistisk at en klubb som United vinner PL i år. "Folk flest tror som håp, og det blir feil." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå