jevli Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Hei & hopp! En venninne av meg har så lyst på et par sko hun har sett bilde av. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike sko? Evt. sko som ligner/samme type sko? Bilde av skoene Anyone? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 caliroots.com 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg thrice Skrevet 21. november 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Gjør henne en tjeneste og si du ikke finner de. 10 Lenke til kommentar
jevli Skrevet 22. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Gjør henne en tjeneste og si du ikke finner de. Jeg visste den kom til å komme Ontopic, please Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 1. Thrice har rett, de er jævlige. 2. Se på bildet du har postet. Det står Caliroot.com der. Det har også shoop påpekt. Klarer du å gjette hvor du kan kjøpe de da? 1 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 De ligger faktisk ikke på Caliroots, gammel modell. Den heter Adidas Originals Micropacer, du kan prøve å finne dem ut fra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå