viste19 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei. Plutseligt så ruser mopeden seg når jeg tar inn clutchen. Ser ut til at den bare gjør det i 3,4,5,6 gir. Hvis jeg står i ro og ruser den så går den ned til tomgang igjen, men tar jeg inn clutchen så holder den seg mye høyere enn tomgangsturtallet. Det virket som om den fungerte igjen når jeg skulle parkere den. Har derbi senda xrace 07 med luftfilterboks (Får luft gjennom en slange fra eksosen) og slangen fra luftfilterboksen og ned til forgasseren ser ut til og være helt tett så ser ikke hva problemet er. Noen som har noen ideer på hva det kan være? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Rusk i forgasser, lekk bunnpakning, lekk innsugspakning, lekk i innsug, lekk i luftfilter, lekk i luftfilterboks/holder, lekk i selve forgasseren... Feiljustert forgasser eller gale dyser. Rusk i bensinfilter eller bensinkran (men da ville den neppe gått særlig bra på full gass). Har hørt et triks man kan bruke. Spraye startgass der du mistenker at den suger falsk luft og høre om turtallet går enda mere opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå