BMWCoupeFtw Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei alle sammen Har en over 2 år gammel TV som trengs og byttes ut. Og trenger deres hjelp ettersom jeg aldri har satt meg inn i Tv teknologiens verdens Størrelse: 50" eller mer Prisklasse: 10.000 - 20.000 Ønsker en TV som fungerer meget bra til TV, Film og xbox 360. Lyden er ikke viktig ettersom jeg skal ha hjemmekinoanlegg uansett. Det store spørsmålet er vel egentlig om jeg skal ha 3D eller ikke. Vil en 3D tv ha like bra 2d bilde som en 2d tv i omtrent samme prisklasse? Jeg har jo selvsakt lest noen tester og lest endel her blant annet, og det virker som Panasonic sin vt20 is the way 2 go! eller? Takk til de som måtte hjelpe meg Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hei, nå har du kanskje kjøpt deg tv allerede? Alle 3d tvene som selges pr dags dato er dyrere modeller, de fleste også toppmodeller med utmerket bilde også i 2d. Som du selv sier, så går vt20 for å være årets beste tv når det kommer til bildekvalitet, både i 3d og 2d. Trenger du ikke 3D, kan du spare penger ved å velge v20. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 VT20 har en sterk pris for tiden, og er uten tvil valget om du er ute etter råest bildekvalitet pr krone og ikke trenger 55" V20 er ikke særlig mye billigere, og da blir VT20 verdt det. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/tv-fra-40-og-storre/TXP50VT20E/panasonic-50-3d-plasma-tv Kjøp den på elkjop.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå