Gjest Slettet+129837 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 alt dette her ville vært enklere om du hadde en CD, lol Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 alt dette her ville vært enklere om du hadde en CD, lol Ser den Får skaffe meg en imorgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) alt dette her ville vært enklere om du hadde en CD, lol Ser den Får skaffe meg en imorgen skulle ønske jeg kunne sende en cd gjennom skjermen, men jeg kan ikke... kjøp en pakke cd-er, ikke bare en, i tilfelle du får en annen BSOD i fremtiden :!: Endret 21. november 2010 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 alt dette her ville vært enklere om du hadde en CD, lol Ser den Får skaffe meg en imorgen skulle ønske jeg kunne sende en cd gjennom skjermen, men jeg kan ikke... kjøp en pakke cd-er, ikke bare en, i tilfelle du får en annen BSOD i fremtiden :!: Dette rådet skal jeg etterfølge )) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Med PachT Mente jeg der du valgte iso fil i programmet. Stod det der hos meg. Ja du kan pakke ut med det programmet. Så velger du mappa du pakket ut filene i i programmet Hvilken versjon av Win2Flash har du? Edit: skjønte hva du mente. Det står Path, du skrev Patch så jeg ble forvirret Edit 2: Hvordan har du formatert din USB-pinne? Min er formatert som FAT32. Gjør du noe på Advanced? Edit 3: Funker ikke her altså Ingenting på advanced nei. Fat32 er min på Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Et spørsmål om brenning av recovery iso: når jeg brenner den, kan dette gjøres via MagicIso? Edit: så at det lar seg gjøre. Endret 21. november 2010 av yosraz Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Med PachT Mente jeg der du valgte iso fil i programmet. Stod det der hos meg. Ja du kan pakke ut med det programmet. Så velger du mappa du pakket ut filene i i programmet Hvilken versjon av Win2Flash har du? Edit: skjønte hva du mente. Det står Path, du skrev Patch så jeg ble forvirret Edit 2: Hvordan har du formatert din USB-pinne? Min er formatert som FAT32. Gjør du noe på Advanced? Edit 3: Funker ikke her altså Ingenting på advanced nei. Fat32 er min på Jeg får fremdeles beskjeden om incorrect source for windows files. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) yep, jeg bruker PowerIso, men den er akkurat samme som MagicIso Med PachT Mente jeg der du valgte iso fil i programmet. Stod det der hos meg. Ja du kan pakke ut med det programmet. Så velger du mappa du pakket ut filene i i programmet Hvilken versjon av Win2Flash har du? Edit: skjønte hva du mente. Det står Path, du skrev Patch så jeg ble forvirret Edit 2: Hvordan har du formatert din USB-pinne? Min er formatert som FAT32. Gjør du noe på Advanced? Edit 3: Funker ikke her altså Ingenting på advanced nei. Fat32 er min på Jeg får fremdeles beskjeden om incorrect source for windows files. fordi win2flash tror den er en Full Windows instalasjon DVD, men det er det ikke. win2flash skal du bruke når du skal bruke en usb isteden for cd når du Formaterer. håper ikke jeg tar feil? Endret 21. november 2010 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) hvis du har hørt om Fjernhjelp? da kan jeg enkelt hjelpe deg Endret 21. november 2010 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 hvis du har hørt om Fjernhjelp? da kan jeg enkelt hjelpe deg Det hadde vært kjempeflott, men jeg sitter på en XP pc nå. Den Med W7 har kollapset. Får du det til da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 last ned teamviewer 5 på din pc. velg "personlig bruk" på den http://www.teamviewer.com/index.aspx Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 last ned teamviewer 5 på din pc. velg "personlig bruk" på den http://www.teamviewer.com/index.aspx Installert nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 send ID og passordet som privat melding til meg Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 send ID og passordet som privat melding til meg Har nå endelig fått lagd med den cden. Etter å boote fra cd kommer jeg inn på recovery options.Men her står ingen OS opplistet og jeg må legge inn drivere for harddisken står det her. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 når du kommer deg til recovery hovedsiden, trykk på den nederste, og skriv: diskpart, deretter skriv "list disk", kommer det opp noe da? Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 når du kommer deg til recovery hovedsiden, trykk på den nederste, og skriv: diskpart, deretter skriv "list disk", kommer det opp noe da? Jeg får opp denne på Command Prompmt: X:\windows\system32> List disk funker ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 prøv CHKDSK hvis det ikke virker eller finner ikke noe problemer så prøv: "sfc /scannow" Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 prøv CHKDSK hvis det ikke virker eller finner ikke noe problemer så prøv: "sfc /scannow" Har prøvd dette, men får beskjed om å restarte for å rette opp. Har gjort det, men får samme beskjed igjen når jeg taster inn "Sfc/scannow" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) putt hardisken på ACHI i biosen. velg "system repair" på den cd-en først, hvis du har den orginale windows 7 cd-en med deg, så bruk den til å reparere windows med, men det kommer til å ta en del tid. hvis ingenting hjelper, da har du ikke noe annet mulighet enn å formatere, men du må først ta ut de viktige filene du har. Endret 22. november 2010 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Om du ikke for ordnet dette prolemet, og må formatere men vill ha filene dine tatt ut til en ekstern harddisk uten å skru opp pc'n så kan du laste ned Ubuntu og brenne ut en cd og starte opp fra cd. Det er en live cd, så du kan boote opp fra cd. Der skal du få tilgang til harddisken din, og kan ta ut alle filene du trenger. Dette kan du gjøre om du blir nødt til å formatere. Husk, formatering er ALLTID siste utvei. EDIT: Om du ikke får brent en cd, så kan du bruke unetbootin til å lage en ubuntu minnepenn.. Endret 22. november 2010 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå