lysbryter Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg har akkurat begynt å bruke Outlook, og vil legge til en helt ny "identitet" (som det kalles i Outlook Express). Med det mener jeg at jeg vil at en pop-konto skal laste ned meldinger til EGNE mapper (slik som f.eks. Hotmail gjør), og ikke i de vanlige "personlige mapper". Hvordan får jeg til det? Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Du kan bruke " filter reglene" i Outlook til det. Jeg gjør det selv og det fungerer fint. Verktøy --> Regelveiviser. Les gjerne det du finner av dokmentasjon i "hjelp" i Outlook. LKR Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg vil ikke bruke filtrene (som jeg forøvrig bruker fra før) til dette. Jeg vil opprette en egen konto som vises under den andre i mappevisningen. Har det på jobben, og det funker bra der, men det er en annen Outlook-versjon og Microsoft Exchange server. Vet ikke hvordan jeg får til dette med pop-mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå