protoneedhelp Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Hei! min datamaskin klikker når den har kommet til skrivebordet. (slå på maskinen > Windows [......] > velkommen> skrivebordet <----- der klikker den. Plutselig kunne jeg ikke gjøre noe, alt ''sto stille'' Og det som skjedde med skjermen(merke: KTC) min var da jeg slo på skjermen, plutselig slo den av seg selv, og etter det kunne jeg ikke slå den på igjen. Denne skjermen har en spesiell kabel som ikke er vanlig i forhold til de andre skjermene jeg har hjemme (f. eks LG). Hva har egentlig skjedd? hvordan kan jeg fikse det på egen hånd, eller hvor kan jeg fikse det uten kvitteringen? jeg har mistet kvitteringen. takk på forhånd! Endret 21. november 2010 av protoneedhelp Lenke til kommentar
gaekki Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hei! min datamaskin klikker når den har kommet til skrivebordet. (slå på maskinen > Windows [......] > velkommen> skrivebordet <----- der klikker den. Plutselig kunne jeg ikke gjøre noe, alt ''sto stille'' Og det som skjedde med skjermen(merke: KTC) min var da jeg slo på skjermen, plutselig slo den av seg selv, og etter det kunne jeg ikke slå den på igjen. Denne skjermen har en spesiell kabel som ikke er vanlig i forhold til de andre skjermene jeg har hjemme (f. eks LG). Hva har egentlig skjedd? hvordan kan jeg fikse det på egen hånd, eller hvor kan jeg fikse det uten kvitteringen? jeg har mistet kvitteringen. takk på forhånd! Deadlock? Hele pcn fryser? Sjekk temp på CPU og ram. Prøv harddisken i annen pc. Kan hende windows har en ødelagt fil. For skjer det samme da. Må nok du legge inn windows på nytt. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Hei! min datamaskin klikker når den har kommet til skrivebordet. (slå på maskinen > Windows [......] > velkommen> skrivebordet <----- der klikker den. Plutselig kunne jeg ikke gjøre noe, alt ''sto stille'' Og det som skjedde med skjermen(merke: KTC) min var da jeg slo på skjermen, plutselig slo den av seg selv, og etter det kunne jeg ikke slå den på igjen. Denne skjermen har en spesiell kabel som ikke er vanlig i forhold til de andre skjermene jeg har hjemme (f. eks LG). Hva har egentlig skjedd? hvordan kan jeg fikse det på egen hånd, eller hvor kan jeg fikse det uten kvitteringen? jeg har mistet kvitteringen. takk på forhånd! Deadlock? Hele pcn fryser? Sjekk temp på CPU og ram. Prøv harddisken i annen pc. Kan hende windows har en ødelagt fil. For skjer det samme da. Må nok du legge inn windows på nytt. men er det mulig å sette inn windows cd når den ''står'' helt stille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå