Gå til innhold

Billige på Gran Canaria ??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drar i morgen til Gran Canaria, 3herlig uker uten mas og bekymringer :)

Når det gjelder prisene der tror jeg ikke det er mye å spare, mange ting er faktisk dyrere der enn i Norge(i følge de pris eksemplene jeg har fått på digitalt kamera) f.eks en olympus 5050 koster 200€ mer på Gran Canaria.

Nå har jeg ikke fått handlet mitt kamera enda pga div ting(butikken har det ikke på lager osv) så jeg kommer til å se meg rundt der nede, men tror ikke jeg handler noe. Finner jeg en internettkafe kan jeg gi litt info om prisen på de mest populære kamerane om det er ønskelig

Lenke til kommentar

God tur! 8)

Lønner seg sikkert å handle i Las Palmas, da det er lettest å finne en butikk der lokalbefolkningen handler der. Det er mange turistfeller på Kanariøyene. Jeg håper jeg skal få tak i billig DVD, tenker mest på TV serier og andre "box" ting da disse er for dyre til å få tollfrie gjennom posten.

Gleder meg til August :D

Lenke til kommentar

Har ikke faatt saa mange priser enda, men fikk tilbud paa olympus c5050 med 256 minnebrikke for 4300,- (525€) Komplett med ladder osv. Naa skal det sies at jeg ikke har fatt noe enda, det maatte bestilles saa da tar det 2 dager. Kan jo sjeff vaere bullshitt

Gib (kommer med flere)

Canon A45 til 700,- foresten :) bare mokk sikkert men billig er det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...