pex Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) .. Endret 21. mai 2011 av pex Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 chelsea boots Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Farge, anledning, stil? Stemmer uansett også for chelsea boots. Alternativet vil jo bli desert boots, som er noe lavere eller røffere boots. Står for øvrig en del interessant lesestoff angående skinnsåle vs. gummisåle i skotråden som er verdt å få med seg i forbindelse med kjøp av vintersko. Husker ikke i farta hvilken bruker som bestilte herifra (chelsea boots), men han var så fornøyd at han har planlagt nytt kjøp. Hvis ikke har du alltids Herring Shoes. Endret 21. november 2010 av lokeland Lenke til kommentar
pex Skrevet 22. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 (endret) .. Endret 21. mai 2011 av pex Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Desert boots er mer høstsko, og de siste der så altfor tynne ut til å holde et par føtter varme under 10 grader. Pene var de heller ikke. Om du ikke er noen fan av chelsea boots har du jo lace up-boots, som disse fra RM Williams. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Desert boots fungerer helt fint for meg i østlandssnøen, men det krever sine ullsokker. Men jo, er jo i utgangspunktet mer høstsko, men kan fint brukes på vinteren. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Hold deg uansett unna GEOX. Kjøpte det i fjor og med mindre du bor en plass det er konstant tørr snø er det største dritten jeg har vært borti. Kommer du borti fuktighet føles det ut som de suger vannet inn i skoen. Beina mine liker Ecco, men pga lommeboka enda jeg opp med noen billige greier fra ekonomisko i år. Myk gummi under med litt mønster som ikke blir hard i kulda er godt å ha. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=736207&st=4940 Synes skinnsåler alltid ser penere ut, om det ikke er snakk om røffere type boots så klart. Endret 22. november 2010 av lokeland Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Er selv ute etter ett par vintersko, og har falt pladask for chelsea boots! Fant ut at de fleste hos Herring var lærråler, noe som kan bli litt glatt og kaldt. Jeg leter derfor etter noen med en litt kraftig gummisåle. Så derfor på B781 Mallee Walking/Work Boot og B543V Lachlan hos RM Williams. Noen her som er kjent med RM Williams, og hvordan var de? Åpen for ander forslag. Endret 24. november 2010 av Christian B Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Er vel flere her på forumet som har skrytt av RM Williams. Endret 24. november 2010 av endtrax Lenke til kommentar
SML Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Haawy og Thrice har et par hver hvertfall. Etter hva jeg husker, var de fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå