R@ge Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei... Jeg har en maskin som nå har stått og støvet ned i de 2 siste årene som jeg da ikke trenger lenger. Maskinen var 2 skarve poeng å være den første standard maskinen over 10.000 poeng i 3Dmark06. Prosessoren var på tidspunktet noe av det råeste man kunne få og kostet over 10.000 kr, mens ram brikkene kostet rett rundt 5000 kr. Salget satt langt inne og det har derfor tatt svært langt ting før jeg i det hele tatt kunne tenke på å selge den. Men siden den nå har stått ubrukt så er det bedre å selge den rett og slett. Selges komplett med skjerm, tastatur og hele sulamitten. Mer informasjon her: Monster PC ++: Prosjekt 2006 (avsluttet!) Hva synes dere jeg burde selge den for? Ta gjerne kontakt om du ønsker den, men tenkte å legge den på finn.no da. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) 2500,- med skjerm, og da er jeg snill. Endret 21. november 2010 av RRhoads Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Tja. Skjerm, lydkort og kabinett kan du selge til grei pris. Resten får du knapt 2000 kroner for tilsammen. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ville ikke solgt den. Behold den som et minne eller noe. Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Uansett om han prøver å få solgt så tviler jeg faktisk på at noen vil ha den, unntatt som leketøy eller server... Behold den selv, bruk den som server og fyll kabinettet med harddisker Lenke til kommentar
Atherius Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Nesten ingen vits i å selge. Kan selge skjermen, men resten får du ikke mye for. Med mindre du vil demontere hele pcen og selge deler. Selv da vil du ikke få mye.. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Desverre enig med resten her. Delene er mer eller mindre verdiløse. Skjemen og Kabinettet er strengt tatt det eneste med særlig verdi. Lydkortet kan kanskje være av verdi for noen. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Synd å si det, men å investere i en pc er et taps-prosjekt uten like... Man må bare sørge for å nyte den til det fulle mens man kan. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 jeg håpte det var verd 2-3000 men det var åpenbart litt naivt.. hahahh... jaja.. var morro så leng det varte helt klart, men gjør ikke samme stuntet en gang til det er helt sikkert Takk for hjelpen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Sleng inn noen terradisker og bruk den som filserver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå