Asbjørn² Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei Jeg fikk nettop LCD-displayet (20x4) jeg bestilte fra [/url]www.hammar.nohttp://, loddet det og installerte det i kabinettet. Funker helt fint, men når jeg skruer på mine to Sunbeam kaldkatoder blir teksten i displayet helt føkka, noen som vet hva problemet er? Er nok ikke for liten PSU, hjalp ikke å plugge ut en harddisk. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Display følsomt for magnetisme/ems? Flytt trafo lengs mulig unna LCD, HD og HK. Mulighet til å sette trafoen over PSU? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 hmmm rart... lcd'en er jo 5V mens katodene er på 12V? Lenke til kommentar
eiga Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 hmmm rart... lcd'en er jo 5V mens katodene er på 12V? EMS er en forstyrrende faktor som det er vanskelig å skjerme(Trafoer lager mye EMS). Vet at mange LCD skjermer er veldig følsome mot ems/magnetisme. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 takk for svar, trafoen ligger 2 cm ifra displayet. Skal prøve å flytte den i morgen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå