Sushi1337 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg får ikke youtube til å fungere på min laptop. Får opp følgende bildet når jeg går inn på siden: er det noen som vet hva som er galt? Det funker på min stasjonære... Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Prøv skiftenøkkelen oppe i høyre hjørne > alternativer > slett nettleserdata. huk av for tøm bufferen og trykk knappen slett logg. gå inn på youtube og trykk F5, eller oppdater ikonet oppe ved adresselinjen Lenke til kommentar
Sushi1337 Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Takk for kjapt svar! Men det funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 gå inn her og her, for å se om flash og shockwave er installert korrekt. av og til henger de seg litt opp.. hvis det ikke funker kan du forsøke å slette informasjonskapslene i stedet for bufferen som beskrevet i min forrige post. (har hatt problemet med chrome selv av og til, husker ikke riktig hvordan jeg ordna det) Lenke til kommentar
eskilDUTTEN Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei, jeg har hatt samme problemet i 5 dager nå. men har funnet løsningen (i vertfall vis du er bruker av Chrome) Gå inn på logg (ctrl H) Klikk Rediger elementer Klikk så Slett all nettleserdata Og trykk deretter Lagringsinnstillinger for Adobe Flash Player Du får opp en liten boks, trykk Delete all sites. eller Gå inn på http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/settings_manager07.html Og gjør det samme Funket veldig fint for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå