LtdEdFred Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Heisann. jeg har et "CNet 200 PCI Fast Ethernet Adapter". Jeg bruker det for å kunne bruke bredbåndet mitt. Det hender innimellom når jeg starter maskinen på nytt at den begynner å balle med "Ny Maskinvare Funnet" selv om jeg har installert den for flere uker seiden (har hatt en recent formatering). Jeg setter i disketten som fulgte med kortet og følger veiviseren, den søker og finner drivere, men i site vindu sier den at den ikke kunne installere korrekt pga avvikende .ini filer. Dette skjedde senest i dag tidlig. Jeg la meg til å sove et par timer og når jeg sto opp s¨JA: Hallejula det funka som det aldri hadde skjedd. Dette har skjedd flere ganger før. Er det nettverkskortet? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Eg har det same "problemet" med DVD-spelaren min(det er ein Ricoh MP9060). Nokre gonger ser det ut til at OS les feil når det startar opp, og da står det feks "Found new hardware: Rilog MP}06[". Men etter ei stund så finn den riktig, og sluttar å mase. Eg veit ikkje om det er kablar som har dårleg kontakt, eller elmag. støy eller kva det er, men litt rart er det. Eg har meir tru på at det er eit kontaktproblem enn at det er feil på maskinvaren. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 høres ut som en irq konflikt. prøv og forandre på irq innstillingene eller flytt kortet til en annen slot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå