igxx Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 hei! for en liten stund kjøpte jeg meg det første wow digitalt for 15$ og nå vil jeg ha Cataclysm når det kommer ut. så no kommet spørsmålet. MÅ jeg ha 2 andre også? før jeg kan bruke Cataclysm? Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 ja det må du Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) omg! så æ må bruk over 1000 for det? ka er forskjellen på det første og siste? men det som er rart er at når æ starter spillet og skal logge inn ser det slikt ut: Endret 21. november 2010 av igxx Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 ja du forventer vel ikke at spillene skal være gratis? uten noen av expansions kan du ikke levle høyere enn 60, og du vil ikke ha en dritt å gjøre Lenke til kommentar
Soreng Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 TBC får du jo for 100 lappen, og WOTLK er på 250 på komplett. no så 1000 kroner blir det ikke. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 blir no uansett 500-.- men ka er forskjellen på det første og som er ute no? det siste wrath og the light(veit ikke skrives sånn) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 husk at dette ikke er nye spill, men utvidelser. I første expansion, The Burning Crusade, kom et nytt kontinent som heter Outland. Nye soner å levle i, nye instancer, nye items. Level cap ble økt fra 60 til 70. I andre expansion, Wrath of the Lich King, kom også en ny øy i azeroth. Denne heter Northrend. Også her er der nye soner med nye quester, nye instancer og nye items. Level cap ble økt fra 70 til 80. Når cataclysm kommer nå snart blir (mesteparten av) originale azeroth forandret. Nye quester, instancer og items kommer. Level Cap blir økt fra 80 til 85. 1 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 ah:) takk for at jeg fikk vite det! så da veit æ at det NESTEN ikke forskjellel på det clasic wow og lich king Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Bortsett fra at du ikke får tilgang til mesteparten av spillet da.. Men du kan så klart kjøpe vanillia, levle til 60, SÅ kjøpe TBC, så til 70, and so on. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 okei:) men et siste spørsmål, kjøpte som sakt wow normal digitalt. kan æ no kjøp de andre oppgraderings pakkene på gamestop og så bruk de på samme account? slik at æ kan forsatt på karakterene mine. vis dokker forstår? Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Husk at WoW er 12+ da.. 4 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 seriøst? den hva unødvendig:P men er det noen som kan svar? og ikke kom en dommme komentarer. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har du først WoW trenger du bare å kjøpte de tre expansionene (Burning Crusade, Wrath of the Lich King og Cataclysm). Det har ingenting å si hvor du kjøper dem. Du får med en kode i hver du må legge til kontoen din for å aktivere dem. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 ah! tusen takk! viste du at bizzard store skal ha mere penger for spillene enn elkjøp og komplett? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Absoluttspill.no har Lich King til 99 kr Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Herrejesus... Skriv bokmål eller nynorsk da! Blir irritert av dialekt/feilskriving. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Først må du bruke masse penger for alle spillere. Så må du betale enda mer hver måned for å kunne fortsette. Kos deg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Rettelse: Først må du kjøpe spillene billing, så må du betale en symbolsk sum i måneden for å få et spill som oppdateres jevnlig, får events og så videre. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det er ikke en symbolsk sum når det er nettopp den som holder spillet oppe Lenke til kommentar
igxx Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 der var alle spillene kjøpt:) men nå har jeg et problem. etter jeg har vært og ativert nøkkelen på hjemme siden demmes og det står slik: Wrath of the Lich King Standard Edition The Burning Crusade Standard Edition World of Warcraft Standard Edition men når jeg prøver og starte luncheren kommer bare dette opp: Launcher reuires permission to the world of warcraft registry key to successfully locate and run the game. plase enable writen access to the registry key using an administrator account-.- hva skal jeg gjør med dette? og når jeg velger og bare kjøre spillet fra programfiler så går det bra og start spillet. men er usikker på hvilke av spillene som er der. er det noen som hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå