MilKman' Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 brabra Trykk på løst på toppen av tråden, da Lenke til kommentar
igxx Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 kor?:O finner det ikke :O Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Tror du må trykke på rediger på den første posten din, ellermno Lenke til kommentar
igxx Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 fant det ikke ut Lenke til kommentar
Plappre Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hmmm gøye ting på wow.... ja du har jo "bli ganka" det er jo drit gøy.... du har hmmmm...... "vente på folk" det er jo en klassikker...... du har "dø fordi du ikke fulgte med" min favoritt en nytelse jeg har daglig...... alle disse her samlet leder ofte til den gøyeste tingen av de alle TJOHEI "ragequit", prøv d, drit gøy. men seriøst: gøye ting på wow: andre ting enn wow gogogo Helt enig med deg. Er ikke noe gøy med wow. Du lvler til lvl 80, så blir det å finne seg et tre o.l du kan gå rundt mens du venter på raid, instance og pvp.. Slutt mens leken er god! Ja si det til en knarker på plata... Vi har alle vært gjennom det, og det var jo umulig å slutte med WoW når vi var spillte selv. haha : p Hehe, det vet jeg. Har sletta, installert, sletta og installert det igjen. Det er vanskelig å slutte, men etter 1 år har jeg nå klart det, men får se nå cataclysm kommer... Da er det vel på'n igjen! Håper bare jeg greier å holde meg unna.. (heldigvis vet jeg ikke når release er!) har sletta og installert wow noen ganger jeg og, Release Date for Cataclysm er 7. Desember tror det bare kommer til å koste mellom 250kr og 350kr når det kommer, varierer litt på hvor du kjøper henn ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå