bassmania Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 går det ann å få Msn på SE T610? og vis det går, hvor kan jeg laste det ned fra? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 går det ann å få Msn på SE T610? og vis det går, hvor kan jeg laste det ned fra? Ja, det går ann, men hvor du skal laste det ned vet jeg ikke. Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 http://www.sharewareorder.com/MSN-Messenge...wnload-3042.htm <--- der kanskje? Har ikke fått tak i telefonen selv (prøvd 10 butikker) så venter bare på den nå ! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 http://www.sharewareorder.com/MSN-Messenger-Force-for-the-HPC-2000-download-3042.htm <--- der kanskje?Har ikke fått tak i telefonen selv (prøvd 10 butikker) så venter bare på den nå ! ehh...hva slags os er det på T610? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 T610 har ikke noe OS som P800, 3650 o.l. Hvis det ikke har kommet noe den siste tiden jeg har borte fra sivilisasjonen så kan man ikke få MSN på t610. Den mangler socket support som slike programmer må ha. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Man kan få msn snart på t610. Gå inn på www.justyak.com T610 vil snart bli støttet, men det koster desverre penger....... Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Det har stått "supported soon" i mange måneder. Har lite tro på det der. Hadde jeg visst at T610 var så dårlig på programmer og slike duppedingser hadde jeg aldri kjøpt den. Da hadde jeg gått for 3650. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Sant nok, virker som det er Nokia som dominerer på det. Når det gjelder alt av ringetoner etc også. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Er jo ikke Nokia eller SE som lager dette. Så kan hverken skylde eller kreditere de for det. Det at det blir laget mer til Nokia er jo ganske naturlig når det er et mye større marked. Ang ringetoner o.l. så er det jo gjerne de litt yngre som er ute etter den nyeste Scooter eller Kurt nilsen ringetonen og i den aldersgruppen er jo Nokia nærmest enerådene. Får håpe Socket support er noe som kommer i en oppdatering. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Kunne jo hende jeg var i den yngre klassen? :wink: Men er ikke det. Har ikke lastet ned en eneste ringetone, men det hadde vært moro å prøvd en gang, men er ikke så lett når man ikke har nokia. Men det er jo som du sier at det er størst marked for Nokia. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 ringetoner? nå går jo mye i midi, polyfoniske ringetoner. samme for alle. noe T610, er overlegen de fleste nokia mobilene jeg har hørt. bra at de får like standarer... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 nå går jo mye i midi, polyfoniske ringetoner. samme for alle. noe T610, er overlegen de fleste nokia mobilene jeg har hørt. Ja, men det har noe med antall stemmer å gjøre. T610 har 32 stemmers polyfoni. Til å ha så mange kanaler er egentlig T610 ganske dårlig! Anyway, det er en mobil, ikke et lydanlegg. bra at de får like standarer... Det er jo en fin ting! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå