Abnormaxie Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Småbiting er lov, det er pirrende! 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det er jeg enig. Men det er forskjell på det, og bite i stykker leppen til vedkommende da. 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Agreed. Måtte til legen og sy en gang. "Hvordan klarte du nå dette da?" "Eeehm... Tannlegen med bedøvelse? *englefjes*" Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Havna til sengs med en kompis, og idet han havnet øverst, siklet han meg ned. Jeg brakk meg når jeg fikk enorme mengder spytt i munnen, følte jeg måtte svelge unna Du smaker vel såpass godt at han fikk vann i munnen. 7 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Havna til sengs med en kompis, og idet han havnet øverst, siklet han meg ned. Jeg brakk meg når jeg fikk enorme mengder spytt i munnen, følte jeg måtte svelge unna Du smaker vel såpass godt at han fikk vann i munnen. 6 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Jeg trekker tilbake alt jeg har sagt tidligere i tråden her. Fordi det verste kysset jeg har opplevd skjedde nemlig igår. Bursdagsfest hos en kompis. Jenta tok rett og slett å TYGDE på OVERLEPPA mi. Helt utrolig. Plutselig bare satt tenna fast i leppa mi. Jeg prøvde å dra den ut, men neida. hu nskulle holde fast. Idag er den hoven. Legger til et bilde jeg. Hahahah, jeg hørte om dette. Navn på facebook pliiiis? Edit: Kan vel svare på posten. Det må være i sjette klasse hvor vi lekte nødt eller sannhet, og en kompis skulle kysse meg, men slafset utover underleppa og haken min. Endret 28. november 2010 av Pinup Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ååååh, det å bli bitt i tunga og leppene topper min liste hvertfall. Litt kosebiting er virkelig hot, men når man må streve med å få tunga si tilbake samtidig som man prøver å rope stopp, er det noe som ikke er helt bra. Ellers er for mye tunge også litt kjipt. Jeg har ikke noe i mot å leke litt røfft. Men deepthroating med en tunge er virkelig ikke hot på noen måte. x) Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Ååååh, det å bli bitt i tunga og leppene topper min liste hvertfall. Litt kosebiting er virkelig hot, men når man må streve med å få tunga si tilbake samtidig som man prøver å rope stopp, er det noe som ikke er helt bra. Eksen min sleit tungebandet mitt på denne måten! Edit: leeif Endret 3. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Var på dansegulvet på et utested. Hadde det morsomt, helt til den styggeste burugla du kan tenke deg kommer bort og "overfaller" meg med leppene hennes. Prøver iherdig å få tunga ned i halsen på meg, jeg nekter og skubber henne bort. Føles vondt hver gang jeg tenker på det :\ 1 Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Mange år siden, føltes ut som om jeg kysset en vakuumpakker. Fikk tunga så langt ned i halsen at jeg ikke klarte å bevege tunga for å dytte hans ut. Han sugde meg rett og slett fast i seg selv Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Min aller første "kjæreste" (jeg fikk vite av en venninde at vi hadde vært sammen i en uke -.-) Han hadde fått det for seg at hvis han bare prøvde å kvele meg med tunga si ville jeg ble veldig glad. Endte med brekkninger osv. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 ''Fisken''. Han gapte hele tiden og det føltes som om han prøvde å spise meg, stakkars meg sier gjentatte ganger at han skal lukke munnen mer, men neida.. Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Han bytta på å suge hele trutmunnen min og på å prøve å sleike meg så langt ned i halsen han kunne... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Haha, to stykk som tenker det samme akkurat samtidig... Endte med en megasmell tann mot tann. Får frysninger av det fortsatt... Isj. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det er utrolig hvor mye kontroll man får over et menneske i det man suger fast tunga deres... 5 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Utrolig hvor stor risiko det er for å få noe hardt til hodet et par sekunder etterpå også. 3 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Husker ikke helt hva som skjedde men var ganske godt i farta selv og hun var en del kortere enn meg så jeg skulle bøye meg ned litt og hun trodde vist at jeg skulle løfte henne opp :S det endte i at jeg dundra gjennom et stuebord fra ikea og måtte sy 2 sting i leppa da hun greip tak med det hun hadde, inkludert tenna når vi fallt Endret 2. mai 2011 av weebl Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Haha. Helt utrolig. Skulle ønske jeg hadde noen flotte historier som dere på lager, men kan ikke si å ha hatt noen voldsomt ille kyss. Litt smålig klinking i tennene et par få ganger, samt noen litt kleine missforståelser. Som regel så er det kjempemessig egentlig! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Utrolig hvor stor risiko det er for å få noe hardt til hodet et par sekunder etterpå også. Da har du glemt å binde henne godt nok fast. 3 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Har egentlig ikke hatt noen kjempedårlige kyss. Husker tilbake på ungdomskolen da jeg var redd for å kysse min daværende kjæreste for første gang. Heldigvis tok hun initiativet, men hun var litt ivrig og det smalt litt mellom leppene, men var egentlig bare koselig. Ellers er det kjedelig med jenter som har alt for stor tunge, eller som bare bruker den litt feil. Er ikke lenge siden jeg klinte med ei jente som hadde tunga si i munnen min konstant (og tunga var stor). Jeg fikk ikke til å gjøre noe med min tunge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg