ToYBoi Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Hadde mitt verste i våres på et utested... Begge var drita, og hun overfalt meg bokstavelig talt. Husker at tennene hennes klinket mot mine, og tunga hennes var langt nede i halsen min, mens hun strevet med å komme så nærme som mulig. Fy faen det var ille, brakk meg og måtte bare dytte dama vekk Hva er det verste kysset du noengang har hatt? Endret 21. november 2010 av ToYBoi Lenke til kommentar
Populært innlegg a_strann Skrevet 21. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. november 2010 mangler fortsatt litt av tannen min... 28 Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Haha, husker i russetiden da jeg hooka opp med en yngere jente enn meg, hun var så sykt elendig til å kline, beit meg i underleppa og moste tenna inni mine... æsj. Lenke til kommentar
Populært innlegg Partlow Skrevet 21. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. november 2010 Hadde endelig fått med meg jenta jeg var stormforelska i med meg hjem på sofaen og skulle gå inn for kysset. Skulle være litt frempå og ta kontrollen tenkte jeg. Endte med at jeg klinka nesa mi inn i kinnbeinet hennes - blodet fossa utover hele ansiktet og toppen hennes. Fy faen, de sekundende var som timer. De neste minuttene husker jeg egentlig ikke, men tror jeg begynte og tørke vekk blodet hennes med mine fra før blodige fingre. Hun stakkar var jo helt paralysert. Herrejesus, så flau har jeg sjeldent vært. 33 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Var ei kjerring som prøvde å knuse tennene mine med hennes, og samtidig skulle hun absolutt spise opp hele trynet mitt. Måtte tørke annsiktet for spytt når vi var ferdige 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Alvorlig Skrevet 21. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. november 2010 Det verste var med trådstarter på et utested i våres. Han klinket tennene sine mot mine, og så ble han så flau over det han holdt på med at han dyttet meg vekk. 37 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Tror det må være kysset jeg fikk av en venninne på ungdomskolen en gang. Var en eller annen drikkelek. Vi avtalte at det skulle være et lite nuss på munnen, så plutselig stappet hun hele tungen ned i halsen på meg og slevet over hele meg. Grusomt. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Dama som seriøst bare flekket tenner når vi skulle kline. Måtte stoppe opptil flere ganger og spørre henne hva faen hun drev med. Merkelig opplevelse. 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Var vel i sommer... amerikansk jente som tok helt av. Var vanvittig. Var nesten redd for at jenta skulle spise opp ansiktet mitt. 1 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nesen min var visst det hun ville ha. Det var jævla teit. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Havna til sengs med en kompis, og idet han havnet øverst, siklet han meg ned. Jeg brakk meg når jeg fikk enorme mengder spytt i munnen, følte jeg måtte svelge unna Lenke til kommentar
Populært innlegg Ajaco Skrevet 28. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 28. november 2010 Jeg trekker tilbake alt jeg har sagt tidligere i tråden her. Fordi det verste kysset jeg har opplevd skjedde nemlig igår. Bursdagsfest hos en kompis. Jenta tok rett og slett å TYGDE på OVERLEPPA mi. Helt utrolig. Plutselig bare satt tenna fast i leppa mi. Jeg prøvde å dra den ut, men neida. hu nskulle holde fast. Idag er den hoven. Legger til et bilde jeg. 13 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg trekker tilbake alt jeg har sagt tidligere i tråden her. Fordi det verste kysset jeg har opplevd skjedde nemlig igår. Bursdagsfest hos en kompis. Jenta tok rett og slett å TYGDE på OVERLEPPA mi. Helt utrolig. Plutselig bare satt tenna fast i leppa mi. Jeg prøvde å dra den ut, men neida. hu nskulle holde fast. Idag er den hoven. Legger til et bilde jeg. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Sjæl. Håper ikke vedkommende henger på forumet her. Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Sjæl. Håper ikke vedkommende henger på forumet her. I så tilfelle hadde kanskje vært like greit, så flere slipper å lide den samme skjebnen? 1 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Mye rart. Også opplevd folk som bruker tunga lit for overivrig, men jeg syns de som ikke åpner kjeften noe er like elendig. En jente som kysset meg, men leppene var helt samlet. Flere ganger, og det var tydlig at hun ville kysse meg, men samme greia hver gang. Frustrerende, det blir jo ikke noe ordentlig kyss. Søskenkyss kalles det vel, eller brother kiss på engelsk. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Evt Fransk Kyss? Eller det beste utrykket, nuss Endret 28. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har hatt en del smårare, men den jeg husker som verst var hun som skulle absolutt bite i tunga mi. Skjer med det? Gjør jævlig vondt også. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 MHM! Folkens: DRIT I Å BIT. Det er vondt for faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg