havkat Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei! Jeg får ikke sims 2 til å starte, det eneste som kommer opp er det som kommer opp helt i starten som ser ca. slik ut: Prøvde også å installere en tillegspakke for å se om det kunne være noe feil med sims 2 spillet, men det funket ikke det heller, kom bare til det samme. Hører også at pcen begynner å jobbe når jeg starter det opp, men slutter etter at det bildet har kommet opp på skjermen. Er det noen som kan hjelpe meg, vær så snill?? mvh Katrine Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 har du forsøkt å skru maskinen av og på igjen? Lenke til kommentar
havkat Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 har du forsøkt å skru maskinen av og på igjen? Ja, mange ganger Men det hjelper ikke :/ Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 litt lite info å gå ut i fra her, så blir bare vill gjetting fra min side. har du forsøkt følgende: - ta ut cd'n (hvis du må ha cd i for å spille det) - sjekke i oppgavebehandlingen om prosessen sims.exe kjører allerede? - installere spillet på nytt? - skrevet opp sims 3 på ønskelisten til jul? Lenke til kommentar
havkat Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 litt lite info å gå ut i fra her, så blir bare vill gjetting fra min side. har du forsøkt følgende: - ta ut cd'n (hvis du må ha cd i for å spille det) - sjekke i oppgavebehandlingen om prosessen sims.exe kjører allerede? - installere spillet på nytt? - skrevet opp sims 3 på ønskelisten til jul? Hva trenger du mere info om da ? - Tatt ut cd'n har jeg gjort og så klart satt den inn igjen, det hjalp ikke.. - Nei, den kjører ikke allerede :/ - Instalert spillet har jeg gjort flere ganger, og hatt det samme problemet før.. - Hehe, har det sims 3, men syns sims 2 er mye bedre Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 hvilket operativsystem har du? xp, vista, win 7? Lenke til kommentar
havkat Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 hvilket operativsystem har du? xp, vista, win 7? Jeg har xp Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) gå inn i dokumenter, finn EA Games/sims2(kanskje du må vise skjulte mapper for å se de) og finn filene accessory.cache og groups.cache, klipp ut disse filene og legg de i en annen mappe hvor som helst. forsøk å starte spillet nå Endret 21. november 2010 av a_strann Lenke til kommentar
havkat Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 gå inn i dokumenter, finn EA Games/sims2(kanskje du må vise skjulte mapper for å se de) og finn filene accessory.cache og groups.cache, klipp ut disse filene og legg de i en annen mappe hvor som helst. forsøk å starte spillet nå Jeg fant bare den groups.cache du vet ikke hvor den andre kan ligge? Prøvde å starte opp etter å ha klipt ut den andre, men det hjalp ikke spillet ville ikke starte opp.. :/ Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 det er ikke sikkert at du har den andre. det du gjør nå; du går inn i dokumenter/EA Games/sims2, finner groups.cache og sletter den! enkelt og greit (det er trygt å fjerne denne filen) prøv så å starte sims2 etter du har gjort det Lenke til kommentar
havkat Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 det er ikke sikkert at du har den andre. det du gjør nå; du går inn i dokumenter/EA Games/sims2, finner groups.cache og sletter den! enkelt og greit (det er trygt å fjerne denne filen) prøv så å starte sims2 etter du har gjort det Okei, skal prøve det og se om det funker, takk skal du ha Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 hvordan gikk dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå