Blitzey Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei Jeg har nettop kjøpt meg en ny stasjonær pc med windows 7 (64 bit). Det er ikke noe trådløstnettverkskort i den men jeg har en D-Link DWL-G122 wireless usb adapter som jeg hadde brukt på en eldre stasjonær pc med XP. Fra D-Link sine egne sider om adapteren sa de at man ikke trengte en driver til windows 7 og at det var 'plug and play'. Når jeg satte inn adapteren for første gang og den fikk søke en liten stund fant jeg listen med trådløse nettverk som jeg vanligvis ser. Jeg prøvde å koble til nettverket mitt men det fungerte ikke og etter noen sekunder så forsvant listen med nettverk og jeg fikk "no connections are available". Jeg har prøvd med forskjellige drivere som jeg har lastet ned fra Dlinks sider som var for Windows 7. Jeg har en bærbar med nett så nettverket fungerer. Specs på PC: - Windows Se7en 64 bit - Intel Core™ i5 Quad Processor i5-760 - Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 4GB KIT CL7 - Seagate Barracuda 7200.12 1TB - Gainward GeForce GTX460 1GB GS PCI-E - ASUS P7P55D-E LX, P55, S-1156, DDR3 - Sony DVD±RW AD-5260S BLACK/SATA - Chieftec CFT-650-14CS, 650W PSU Må jeg gå for en annen usb adapter eller nettverkskort eller er det noen som har bruker adapteren på windows 7? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå